در پیامی؛ روحانی جانباختن جمعی از هموطنان درحادثه تصادف اتوبوس را تسلیت گفت

آذر: رئیس جمهور در پیامی، وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده ای از هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی، وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده ای از هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده ای از هموطنان عزیز گردید، باعث تأثر و اندوه عمیق ملت ایران شد.
اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده های داغدار تسلیت می گویم و در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان رحمت واسعه، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.
لازم است مسئولان استانی بخصوص استاندار محترم اصفهان با همراهی دستگاه های ذیربط برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده کوشیده و در اسرع وقت نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمایند.
متأسفانه تکرار چنین حوادث ناگوار و جبران ناپذیر جاده ای، نشان از وجود ضعف های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد که باید مورد توجه جدی مسئولان ذی ربط قرار گرفته و چاره جویی اساسی صورت گیرد تا شاهد تکرار اینگونه رخدادهای غم انگیز در کشور نباشیم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»