معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور: تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل متنوع، پیچیده و متغیر است

آذر: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان این که نتایج پدافند غیرعامل با تمام حوزه های اجرایی کشور همپوشانی دارد اظهار داشت: تنوع، پیچیدگی و متغیر بودن مهمترین خصوصیت تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل است.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، حسین ذوالفقاری در نشست مشترک روسای شورای پدافند غیرعامل استانداری یزد و کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید با بیان این که مبحث پدافند غیرعامل برای هر کشور امری ضروری می باشد، اظهار نمود: نباید بحث پدافند غیرعامل را موضوعی در کنار سایر اقدامات در نظر گرفت چونکه علاوه بر میزان تهدیدات و پیچیدگی آنها، روش اعمال تهدیدات این حوزه متنوع، پیچیده و متغیر است.
وی ادامه داد: اکنون که در آستانه موج دوم اقدامات آمریکا ضد کشور قرار داریم، شاهد این هستیم که آنها با تمرکز روی مسائل دیگر تلاش دارند از تمام بسترهای موجود برای تهدید ایران اسلامی استفاد کنند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر مبحث پدافند غیرعامل اظهار داشت: تاکید رهبر انقلاب بر بحث پدافند غیرعامل مسئولیت همه ما را در حوزه های مختلف کشوری و لشگری مضاعف کرده است.
ذوالفقاری در انتها با بیان این که کارهای آموزشی، رزمایشی، مبنایی، نظری، تحقیقاتی و تخصصی تا حد بسیار خوبی توسط سازمان پدافند غیرعامل انجام شده است، خاطرنشان کرد: استانداران باید زمان مشخصی را به صورت ویژه به این مورد اختصاص دهند چونکه نتایج آن با حوزه های دیگر هم همپوشانی دارد.