نایب رئیس پارلمان چین: هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی با تروریسم روبرو شود

آذر: نایب رئیس پارلمان چین اظهار داشت: باید ضرورت همکاری برای مبارزه با تروریسم را درک نماییم و هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند در این زمینه موفق باشد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، چنژو نایب رئیس پارلمان چین در دومین کنفرانس روسای مجالس شش کشور برای مقابله با تروریسم، به اهمیت مبارزه با تروریسم پرداخت و اظهار داشت: ما شش کشور قربانی تروریسم هستیم و باید ضرورت همکاری برای مبارزه با تروریسم را درک نماییم و هیچ کشوری به تنهایی نمیتواند در این زمینه موفق باشد.
وی اضافه کرد: ما باید پیگیر همگرایی مستمر در زمینه مبارزه تروریسم باشیم و از هیچ کوششی در این زمینه مضایقه نکنیم.
نایب رئیس پارلمان چین با اشاره به اینکه لازم است مکانیزم های دوگانه یا چند گانه برای مبارزه با تروریسم احداث نماییم، اشاره کرد: همین طور لازم است قوانین و فعالیت های یکسانی در این زمینه انجام دهیم و از اقدامات جدایی طلبانه و درگیرانه در منطقه جلوگیری نماییم.
چنژو با تاکید بر اینکه لزوم دارد تجربه های موفق خود در زمینه مبارزه با تروریسم را به اشتراک بگذاریم، افزود: همین طور باید خطوط ثابتی را برای مبارزه با شبکه های تروریستی احداث نماییم.
وی تاکیدکرد: از جذب جوانان به گروه های تروریستی باید جلوگیری شود و با مقابله با فقر و همین طور مبارزه با تفکر تروریست ها باید در این زمینه گام برداریم.
نایب رئیس پارلمان چین با تاکید بر لزوم ترویج و گسترش امنیت، اشاره کرد: باید راهکارهای جدیدی را برای توسعه اقتصادی خود اتخاذ و سیاست های قانون مندی را در این زمینه احداث نماییم.
وی با لزوم تقویت شبکه های ارتباطی، اظهار داشت: ما تابحال همکاری های متعددی با این ۵ کشور داشته ایم و باید به همه همکاری های خود ادامه دهیم و با تعامل مثبت به ثبات منطقه برسیم و این مسئله را به جهانیان نشان دهیم.