جلیلی: دشمن از درک نرم افزار انقلاب اسلامی عاجز است

آذر: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: آن چیزی که رمز موفقیت انقلاب اسلامی بود، نرم افزار انقلاب ماست که دشمن از درک آن عاجز است.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، سعید جلیلی بامداد امروز طی سخنانی در نشست شنبه های انقلاب که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، با اشاره به اینکه در مقابل انقلاب اسلامی انواع توطئه ها به کار گرفته شد و خود دشمنان بارها گفتند که هر کاری مقابل جمهوری اسلامی می توانستیم، انجام دادیم، اظهار نمود: اینطور نبود که دشمنان ما مضایقه کرده باشند، ولی در عین حال خودشان اعتراف می کنند که از کارهایشان به نتیجه ای نرسیدند. در واقع آنان به این جمع بندی رسیده اند که انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها متفاوت می باشد و توانایی حفظ خودرا دارد و همین طور قادر به تکثیر خود هم هست.
وی با طرح این پرسش که چرا شش قدرت بزرگ دنیا می آیند و با ما درباره تعداد سانتریفیوژهای مان مذاکره می کنند، اظهار داشت: خود آنان چندین برابر ما سانتریفیوژ دارند؛ پس سوژه اصلی شان تعداد سانتریفیوژهای ما نیست بلکه نشان داده است که آنان فهمیده اند یک تمدن بزرگ در حال شکل گیری است و بنا بر این تلاش می کنند تا این قدرت جهانی را محدود کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در منطقه و در جریان بیداری اسلامی حرکت هایی شکل گرفت اما دشمن آنها را متوقف کرد، اظهار داشت: پرسش این است که چرا نتوانستند جلوی جمهوری اسلامی را بگیرند؟ چه چیزی دشمن را در تجربه چهل ساله که ناکامی های مختلف را داشته است، به مسیر دیگر می برد؟ دشمن چه هدف دیگری را دنبال خواهد کرد؟ دشمن همیشه از یک مسیر نخواهد رفت. دشمن در دفاع مقدس فهمید که مسیر نظامی مقابل ایران کارایی ندارد.
جلیلی اضافه کرد: دشمن انتظار شش ماهه و دو ساله برای سرنگونی انقلاب اسلامی داشته است و حالا چهل پارسال است. آن چیزی که رمز موفقیت انقلاب اسلامی بود، نرم افزار انقلاب ماست که دشمن از درک آن عاجز است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد: اگر کسی در داخل چارچوبهای محاسباتی انقلاب اسلامی را به چالش بکشد، همان کاری را کرده است که دشمن می خواهد.
وی ادامه داد: دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی، تبدیل به یک مدل شود و برای همین همه توان خودرا به کار گرفته است و حال پرسش این است که چه چیزی دشمن را در راه بی نظمی در نرم افزار جمهوری اسلامی موفق می کند؟
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اسلام آمریکایی را عامل بی نظمی در راه نرم افزار جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: اسلام آمریکایی سبب انصراف از مبارزه یا انحراف در مبارزه می شود، در حالیکه اگر می خواهیم موفقیت انقلاب اسلامی تداوم یابد، لازمه آن شناخت نرم افزار انقلاب اسلامی است.