نمایندگی پرینترهای سامسونگ

شرکت سامسونگ در ایران نمایندگی های بسیاری دارد. نمایندگی پرینترهای سامسونگ نیز در زمینه تعمیر پرینترهای سامسونگ خدمت رسانی به موقع به کاربران سامسونگ فعالیت می نمایند.

 در میان تمامی برندهای ماشین های اداری، سامسونگ یکی از محبوبترین و با کیفیت ترین برند های  مورد نیاز مردم می باشد. شرکت سامسونگ در ایران نمایندگی های بسیاری دارد . نمایندگی پرینترهای سامسونگ نیز در زمینه تعمیر پرینترهای سامسونگ خدمت رسانی به موقع به کاربران سامسونگ فعالیت می نمایند. علاوه بر این ، شرکت  سامسونگ در طراحی محصولات خود به کاربران اهمیت بسیاری می دهد. نمایندگی تعمیرات پرینترهای  سامسونگ، با کمک گرفتن از تیم تعمیرکاران ماهر و حرفه ای، کیفیت بالایی در ارائه خدمات خود دارد. در این نمایندگی، تنها تعمیرکارانی می توانند مشغول به فعالیت شوند که نه تنها در آزمون ورودی موفق شده بلکه دوره های آموزشی نمایندگی تعمیرات سامسونگ  را برای تسلط بیشتر به سیستم تولیدات این برند گذرانده باشند.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ به عنوان یک مرکز کاملا معتبر، به منظور پشتیبانی از ماشین های اداری سامسونگ، در استان های مختلف کشور مشغول به کار بوده و با ارائه خدمات مشاوره رایگان، این امکان را برای تمام مشتریان فراهم می کند که در صورت خرابی ماشین های اداری سامسونگ، در کمترین زمان و به راحتی، شاهد تعمیرات تخصصی دستگاه خود باشند.

نمایندگی پرینترهای سامسونگ

استفاده از پرینترهای سامسونگ و ویژگی های منحصر به فرد نرم فزارهای چاپی سامسونگ

PrinterOn Embedded Agent برای سامسونگ

PrinterOn Embedded Agent برای چاپگرهای سامسونگ طراحی شده، چاپ ساده، امن را برای هر مکان چاپی و تجاری انجام می دهد. نرم افزار PrinterOn به طور مستقیم بر روی انواع چاپگرهای سامسونگ نصب می شود و به راحتی می توان انواع چاپ را با استفاده از نرم افزار های ابر انجام داد.

با فعال کردن نرم افزار  PrinterOnبر روی پرینترهای سامسونگ ، شما میتوانید پرینتر سامسونگ خود را در دسترس افراد مختلف قرار دهید، حتی اگر با پرینتر به یک شبکه متصل نباشید. فقط با چند مرحله ساده، می توانید چاپگر خود را نصب کنید و آماده دریافت کارهای چاپی باشید. PrinterOn Embedded برای سامسونگ از نسخه های PrinterOn Public و PrinterOn Enterprise پشتیبانی می کند و به شما امکان انعطاف پذیری بیشتر برای انتخاب راه حل مناسب ارائه می دهد.

 

مزایای پرینترهای سامسونگ

ثبت نام وب ساده برای اتصال چاپگر خود به سرویس PrinterOn

استقرار Plug-and-Play با تنظیمات چاپگر اتوماتیک

کاربران می توانند اسناد را برای چاپ از طریق هر دستگاه با استفاده از برنامه های موبایل، ایمیل یا آپلود از طریق پورتال چاپ وب ارسال نمایند.

پشتیبانی از چاپی امن

بعنوان سرور توزیع مرکزی برای ارائه کارهای چاپی به سایر چاپگرها عمل می کند

پرینترهای سامسونگ با نرم افزار PrinterOn Public

PrinterOn Public همراه چاپگر سامسونگ PrinterOn یا MFP یک راه حل مناسب برای مکان هایی است که نیاز به چاپ عمومی دارند مانند هتل ها، کتابخانه ها و سالن های فرودگاه است. این راه حل امکان چاپ ساده از نرم افزار ابر را از تبلت ها، گوشی های هوشمند یا لپ تاپ ها به هر چاپگر فعال فراهم می کند.

برنامه های کاربردی نمونه

چاپ مهمان در هتل ها در مراکز کسب و کار، تسهیلات و امکانات کنفرانس

چاپ دسترسی عمومی برای پرداخت کنندگان خدمات کتابخانه ها

چاپ برای شرکت های کوچک و متوسط ​​که مایل به دسترسی به چاپ امن و ساده به کارمندان و بازدید کنندگان می باشند.

پرینترهای سامسونگ برای PrinterOn Enterprise

PrinterOn Enterprise با پرینتر سامسونگ PrinterOn شرکت های بزرگتری را با یک راهکار چاپی امن On Premise ارائه می دهد که توانایی چاپ را از هر کلمه به هر چاپگر با PrinterOn فعال می کند. بعضی از برنامه های معمول برای این چاپگرها می توانند چاپ از راه دور و چاپ (CoHo Office Home Office) باشد. با قرار دادن چاپگر در محل دفتر اداری یا اداره راه دور، یک کسب و کار می تواند نیاز به هزینه VPN ها را از بین ببرد و چاپ امن را از طریق شبکه شرکتی بدون تغییر به زیرساخت و یا گردش کار کاربر انجام دهد.

 

پشتیبانی از دستگاه های سامسونگ

چاپگرهای سامسونگ و MFPs لیست شده در زیر برای اکثر برنامه های چاپی عمومی و شرکت های بزرگ توصیه می شود.

دستگاه هایی که نیاز به نصب( PrinterOn Embedded Agent XOA) دارند

PrinterOn Embedded Agent یک راه حل نرم افزاری است که بر روی پلت فرم XOA Xtensible Open) Architecture) سامسونگ ساخته شده است. این نرم افزار عامل را می توان در چاپگرهای سامسونگ که در جدول زیر آورده شده اند نصب کنید.

خدمات نمایندگی پرینرهای سامسونگ

چاپ با Samsung Mobile Print

برنامه چاپ موبایل سامسونگ به شما اجازه چاپ، اسکن و ارسال فکس (در چاپگرهای چند کاره) را از تلفن همراه یا رایانه شخصی به شما می دهد. تقریبا هر پرینتر لیزری سامسونگ وقتی برنامه Samsung Mobile Print را نصب میکنید، به طور خودکار چاپگرهای سازگار سامسونگ را تشخیص میدهند. برای یادگیری نحوه شروع چاپ با Samsung Mobile Print توجه شما را به ادامه مطلب جلب میکنم.

این برنامه فقط در پرینترهای سازگار سامسونگ پاسخگو است. شما میتوانید لیست و توضیحات برنامه را در فروشگاه Play یا Galaxy Apps مطالعه کنید همچنین پرینترهای معرفی شده برای این نرم افزار تا کنون.

نمایندگی سامسونگ همواره آماده اطلاع رسانی به همه دارندگان پرینترهای سامسونگ می باشد. شما میتوانید همیشه با تماس با نمایندگی سامسونگ تعمیر پرینترهای سامسونگ و انواع ماشین های اداری سامسونگ را به ما بسپارید.

نمایندگی samsung در تهران در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ماشین های اداری سامسونگ مانند پرینترهای سامسونگ، فکس سامسونگ و..  و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه ماشین های اداری سامسونگ فعالیت دارد. نمایندگی سامسونگ، همواره در تلاش بوده است تا بتواند جزو برندهای محبوب در ذهن مشتریان باشد و با تلاش روز افزون توانسته به این مهم دست پیدا کند.

چطور اطمینان پیدا کنم نمایندگی اصلی هستید؟

متاسفانه برخی از اشخاص و فروشگاه ها با واردات غیر قانونی، محصولات تقلبی و ارائه گارانتی جعلی اقدام به سود جویی و کلاهبرداری نموده اند. تلاش ما در نمایندگی سامسونگ همواره بر ارائه محصولات اصلی و گارانتی مطمئن و پاسخگو می باشد.

ما در نمایندگی سامسونگ این وظیفه را بر عهده داریم که در کنار فروش محصولات همواره آمادگی ارائه بهترین خدمات پس از فروش نیز داشته باشیم زیرا رضایت مشتریان و اصل متری مداری از اصول اولیه در نمایندگی سامسونگ میباشد. هدف همیشگی ما احترام به حقوق مصرف کننده می باشد و همواره تلاش میکنیم تا:

کالای اصل، بهترین قیمت، بهترین خدمات پس از فروش، بهترین پشتیبانی را برای کاربران خود فراهم کنیم.

فعالیت های اصلی:

اصلی ترین فعالیت نمایندگی سامسونگ و اساسی ترین فعالیت آن در کنار فروش پرینترها و ماشین های اداری سامسونگ، خدمات پس از فروش و سامسونگ می باشد. زیرا پشتیبانی فنی از جمله مهمترین خدماتی است که مشتریان ما انتظار دارند تا توسط نمایندگی ها به طور کامل پشتیبانی شود. شما از طریق سایت نمایندگی سامسونگ به راحتی می توانید به کلیه خدمات سامسونگ از جمله شناخت محصولات، دانلود درایور سامسونگ، پاسخ ب سوالات رایج در مورد تعمیرات و … دسترسی پیدا کنید.

خدمات پس از فروش:

واحد خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت در نمایندگی سامسونگ همیشه به دنبال آن بوده تا دانش فردی و نیروهای بخش خدمات پس از فروش را بهبود ببخشد تا به غایت اصلی نمایندگی سامسونگ که رضایت هر بیشتر مشتری است دست پیدا کند.

برای اطلاع از کلیه خدمات نمایندگی سامسونگ میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

66583436-66582356