جهانگیری در پیامی توئیتری؛ سامانه بارشی جدید در راه است هشدارها را جدی بگیرید

به گزارش آذر معاون اول رئیس جمهور در پیامی توئیتری از مردم استان های غربی و جنوب غربی خواست به هشدارها توجه و با مسئولان برای مدیریت بحران و کاهش خسارات همکاری داشته باشند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره پیش بینی های انجام شده در خصوص ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور و احتمال جاری شدن سیل در بعضی مناطق، از مردم خواست تا نسبت به هشدارها توجه و با مسئولان برای مدیریت بحران و کاهش خسارات همکاری داشته باشند.
معاون اول رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: بارش های اخیر نتایج مثبت و منفی مختلفی داشت؛ هم همبستگی اجتماعی را بالا برد، هم کم آبی کشور را جبران کرد و هم متأسفانه به علت خطاهای مدیریتی و انسانی و دست اندازی در طبیعت، حوادث ناگوار جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیز را به دنبال داشت. با بیان ورود سامانه بارشی جدید، ضرورت توجه به هشدارها جدی تر است.
از مردم خوب مان در استان های غربی و جنوب غربی کشور بخصوص مردم خون گرم و مقاوم خوزستان به خصوص ساکنان هم جوار رودخانه های دز، کارون و کرخه صمیمانه می خواهم نهایت توجه به هشدارها و همکاری را با مسئولان برای مدیریت بحران و کاهش خسارات داشته باشند.