پیشنهادات نماینده مینودشت برای دلجویی از سیل زدگان استان گلستان

به گزارش آذر نماینده مردم مینو دشت در مجلس با تاکید بر این که «باید اقدامات لازم برای دلجویی و کاستن بار روانی بر مردم انجام شود» اظهار داشت: رسیدگی به امورات مردم برای بازسازی منازل در اولویت قرار دارد. باید تمهیدات و اقدامات لازم برای حفظ بهداشت و سلامت اندیشیده شود تا بیماری به منطقه سرایت نکند.
شهرام کوسه غراوی در گفتگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت استان گلستان بعد از سیل ناشی از بارش های اخیر در کشور بیان کرد: مسئولین بحران و فرمانداری استان گلستان در حال محاسبه میزان خساراتی هستند که به استان وارد شده است. فقط در حوزه انتخابیه بنده که مینو دشت هست بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
وی اظهار نمود: از مقام معظم رهبری تشکر می نماییم که با دستوراتی که دادند سپاه و نیروهای انتظامی وارد صحنه شدند. از مردم عزیز هم تشکر می نماییم که جانانه به یکدیگر کمک کردند.
نماینده مردم مینودشت در مجلس خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز آب از شهرهای گمیشان و آق قلا تخلیه نشده است. ان شاالله پس از تخلیه آب کار مداوم برای رسیدگی جدی به امورات مردم شروع خواهد شد. جبران خسارت مردم وپرداخت وام های بلاعوض و تسهیلات صفر درصد برای ساخت منازل وجبران خسارات به زمین های کشاورزی باید صورت گیرد.
وی تصریح کرد: رسیدگی به امورات مردم برای بازسازی منازل در اولویت قرار دارد. از جانب دیگر باتوجه به اینکه دانش آموزان در حال مطالعه برای کنکور هستند بنده پیشنهاد دادم تا سهمیه ویژه ای برای کنکور در نظر گرفته شود.
او در آخر اظهار داشت: باید هر اقدامی که سبب دلجویی از مردم و کاسته شدن بار روانی بر آنها می شود را انجام داد. از جانب دیگر باید تمهیدات و اقدامات لازم برای حفظ بهداشت و سلامت اندیشیده شود تا بیماری به منطقه سرایت نکند.