نماینده میانه: عمده دلیل نابسامانی ها، ضعف مدیریت است

به گزارش آذر نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان اجرایی کشور اظهار داشت: باید برای برخورد با مسئولانی که مشکلات مردم را حل نمی کنند، قانونی وجود داشته باشد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، یعقوب شیویاری در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به رئیس جمهور اظهار داشت: برجسته ترین دلیل نابسامانی ها به خصوص در صحنه اقتصاد کشور، ضعف در مدیریت است. مشکلات مردم در حال افزایش می باشد لازم است که به خوبی مدیریت کنید.
وی ادامه داد: استقرار اورژانس هوایی در شهرستان میانه باعث نجات خیلی از مردم در این شهرستان شد. در دو هفته اخیر آمار به دست آمده در این خصوص هم امید بخش بوده بنابراین از ریاست اورژانس کشور تشکر می کنم.
نماینده میانه در تذکری به وزیر راه بیان کرد: قرار بود در میانه حضور پیدا کنید و مشکلات را بررسی کنید این کم لطفی شما را از یاد نمی بریم از شما می خواهیم که اقدامی در جهت حل مشکلات راه های شهری و روستایی میانه انجام دهید. مکاتبات مختلف سبب نشد که شما مشکلات را حل کنید چون که به نظر می آید باید قانونی باشد که نمایندگان با مسوولانی که جرات حل مشکلات مردم را ندارند برخورد فیزیکی انجام دهند.
شیویاری در انتها در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: وزرای قبلی قول داده بودند که تا انتهای سال ۹۴ سد میانه تکمیل شود و از آن بهره برداری صورت گیرد آب آشامیدنی میانه مشکل دارد تقاضا می شود اعتبار لازم تأمین شود و با بهره برداری از آن مردم از آب آشامیدنی بهره مند شوند.