پژمانفر در تذکری: پاداش فرهنگیان بازنشسته پرداخت گردد

آذر: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خواهان پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته شد و اظهار داشت: در شرایط بحران اقتصادی بازنشستگان با مشکلات جدی مواجهند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، درانتها جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در تذکری اظهار داشت: وزارت بهداشت باید مقدار سمومی را که در سبزی ها و میوه ها وجود دارد بررسی کند و میزان استاندارد استفاده از این سموم را اعلام نماید. گسترش بیماری هایی مانند سرطان ناشی از مشکلات تغذیه است.
وی همین طور خواهان پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته شد و اظهار داشت: در شرایط بحران اقتصادی بازنشستگان با مشکلات جدی مواجهند.
دولت نباید با افزایش فیش آب و برق گرانی ها را تقویت کند
در ادامه، محمدحسین نقوی حسینی در تذکری نسبت به افزایش بهای قبوض آب و برق انتقاد نمود و اظهار داشت: دولت نباید گرانی ها را تقویت کند.
نماینده ورامین اظهارداشت: بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی نسبت به عدم افزایش حقوقشان برمبنای مصوبه مجلس اعتراض دارند بدین جهت باید به این مساله رسیدگی شود.
وضعیت سازمان تأمین اجتماعی وخیم است
علاوه بر او، قاسم میرزایی نکو در تذکری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: عدم رسیدگی به سازمان تأمین اجتماعی، وضعیت این سازمان را وخیم تر کرده است، رسیدگی شود.
احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده نیز در تذکری اظهار داشت: کشت گندم با قیمت زیر ۲ هزار تومان صرفه اقتصادی ندارد. عده ای دلال در حال خریداری گندم کشاورزان هستند که این امر خطرناک هستند.
شهاب نادری نماینده پاوه نیز با اشاره به وضعیت بازار مسکن اظهار داشت: مستأجران در شرایط بد اقتصادی قرار دارند. هیئت دولت مصوبه ای داشته باشد تا قیمت اجاره بها بیشتر از ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش نیابد.

منبع: