فرمانده کل سپاه: آنچه را اراده نماییم می توانیم انجام دهیم

آذر: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرتی که حامل اراده باشد اهمیت دارد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به فضل الهی از چنین قدرتی برخوردار بوده و آنچه را که اراده کند می تواند محقق کند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز( ۱۷ مرداد) در حسینیه ثارالله کرمانشاه در دیدار با تعدادی از سپاهیان استان، با اشاره به اینکه امروز درگیر یک جنگ تمام عیار هستیم، اظهار داشت: امروزه گروهی از شیاطین در چارچوب های کوچک و بزرگ به هم پیوسته ما را در فشار سیاسی، اقتصادی، عملیات روانی و حتی فشارهای امنیتی، تهدید و ارعاب نظامی قرار داده اند.
سلامی با اشاره به اینکه همه قدرت های موثر جبهه استکبار مقابل قلب سیاسی عالم اسلام یعنی ایران متمرکز شده اند، اشاره کرد: امروز شاهد تمرکز قوای حداکثری دشمن بر پیکره انقلاب، نظام و ملتمان هستیم، اما در کنار این واقعیت به ظاهر سخت و تلخ، یک حقیقت شیرین و دلنشین شکل گرفته و آن بشارت این است که خورشید دشمن به غروب خود نزدیک شده و دشمن رو به افول و زوال است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز شاهد افول دشمنان هستیم، افزود: در مقطع کنونی بااینکه هنوز دشمن به لحاظ نظامی و اقتصادی قدرتمند است و بر فضای مجازی و فرهنگی سیطره دارد، اما اگر خوب نگاه نماییم دشمن در حال پیر شدن است و همه این برتری ها در حال فرسوده شدن هستند و یک افسردگی سیاسی، خستگی، فرسایش، افول و زوال را در تمام ارکان دشمن می بینیم.

سلامی اشاره کرد: امروز دشمن می داند که هر جنگ جدیدی در منطقه می تواند رژیم صهیونیستی را در معرض سقوط بازگشت ناپذیر قرار دهد و این واقعیت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کشورهایی که تا پیش از ماجراهای خلیج فارس، آمریکا را به جنگ با ما تشویق می کردند زمانی که متوجه شدند در صورت وقوع جنگ، جغرافیای آنها میدان جنگ خواهد شد و نظام سیاسی و بقای خودرا در خطر دیدند سکوت کرده اند و دیگر تمایلی به جنگ ندارند.

سلامی با تاکید بر اینکه اعتبار قدرت از وجود خود قدرت مهمتر است، اشاره کرد: امروز ایران اسلامی از این موهبت برخوردار می باشد و این قدرت بگونه ای است که هیچ قدرتی نمی تواند آنرا از بین ببرد، چونکه این قدرت مبتنی بر ایمان و باور به دست آمده و هیچ گاه زائل شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه قدرتی که حامل اراده باشد اهمیت دارد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به فضل الهی از چنین قدرتی برخوردار بوده و آنچه را که اراده کند می تواند محقق کند.

سلامی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی صهیونیست ها را به سکوت و آمریکایی ها را به سکون، توقف و دروغگویی کشانده است، افزود: افسردگی سیاسی در چهره و گفتار مقامات آمریکایی مشهود است.

وی اشاره کرد: امروز دشمنان ما از هر زاویه ای که می آیند متوقف می شوند و می شکنند و این مساله در ماجراهای چند ماه اخیر مشهود است.

سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان ما متفرق شده اند، افزود: امروز صحنه های مختلف یکی بعد از دیگری از تسلط سیاسی و نظامی دشمن خارج شده و قدرت های بزرگ با منطق انقلاب اسلامی شکل گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه شاهد قدرتمند شدن لبنان و فلسطین و… هستیم، اظهار داشت: زمانی فلسطینی ها در مقابل اسرائیلی ها با سنگ می جنگیدند و امروز فلسطین به نیروی قدرتمندی تبدیل گشته که ده ها برابر گذشته قدرت دارد.

سلامی افزود: معتقدم آنچه دشمنان ما را به زوال کشانده و به ما قدرت و منزلت داده، در سایه اسلام، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم به دست آمده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه قدرت، حکمت، فهم و اراده چهار عنصری هستند که شخصیت مقام معظم رهبری را توصیف می کنند، اشاره کرد: چنین رهبری می تواند اثرگذار عمل کرده و در مقابل نظامی که تریلیون ها دلار هزینه می کنند و هیچ نتیجه ای جز شکست عملی و سردرگمی راهبردی عایدشان نمی گردد، موفق عمل کند.

ایشان سپس از پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان بعثتی مجدد یاد کرد و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان دست به دست هم داده و برای بازگرداندن کشور به دوران قبل از انقلاب از هیچ تلاشی مضایقه نکردند و با تحمیل جنگ هشت سال تلاش کردند انقلاب را از بین ببرند، اما در ۴۰ سال قبل نتوانسته اند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه ای وارد کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سپاهیان را مایه سرافرازی نظام عنوان نمود و اضافه کرد: مسیر سعادت ما از مسیر شهادت می گذرد.

وی از پاسداران بعنوان سفیران رحمت، مهربانی، اخوت و مهرورزی یاد کرد و اضافه کرد: ما سپاهیان از مردم، با مردم و برای مردمیم.

منبع: