امیر حاتمی: بازنشستگان نیروهای مسلح پشتوانه اقتدار ایران هستند

به گزارش آذر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: بازنشستگان نیروهای مسلح سند افتخار، سربلندی و پشتوانه اقتدار ایران اسلامی هستند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رؤسای کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح و تعدادی از بازنشستگان دیدار و درباب مباحث و حوزه های مختلف بازنشستگی به گفتگو پرداخت.
وی در این جلسه که در محل ستاد وزارت دفاع و با حضور رؤسای کانون های بازنشستگان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و تعدادی از بازنشستگان نیروهای مسلح و با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح برگزار شد، هدف از این نشست را بررسی دقیق موضوعات در رابطه با بازنشستگان در حوزه های حقوق و مزایا، بیمه خدمات رفاهی و درمانی، معیشت و منزلت اجتماعی عنوان نمود و اظهار داشت: اراده کلیت نظام اسلامی، به خصوص تاکیدات فرمانده معظم کل قوا، دولت خدمتگزار، مجلس شورای اسلامی و نیروهای مسلح بر آن است تا با درک واقعی از شرایط اقتصادی کشور، بهترین شرایط زندگی اجتماعی را برای بازنشستگان نیروهای مسلح که عمر با ارزش خودرا در راه حفظ و صیانت از کشور، انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تأمین امنیت ملی مصروف داشته اند، برقرار شود.
وزیر دفاع با اشاره به اینکه وزارت دفاع در سال قبل تمام اهتمام و تلاش خودرا بر متناسب سازی حقوق و مزایای بازنشستگان منطبق با قانون خدمات کشوری به کار بست تا بتواند با تأمین بودجه و اعتبار مورد نیاز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح را افزایش دهد، اضافه کرد: بحمد الله این مهم با همکاری صمیمانه دولت و مجلس شورای اسلامی نسبت به سال های قبل به میزان بیشتری محقق شد.
امیر حاتمی با اشاره به اینکه با تلاش، پیگیری و همت وزارت دفاع و نیروهای مسلح و دولت در بودجه سال ۹۸ رسیدگی به وضعیت بازنشستگان بعنوان یکی از اولویت های ضروری مد نظر قرار گرفته است، گفت: تمام اهتمام و تلاش نیروهای مسلح و وزارت دفاع ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشت پیشکسوتان جهاد و شهادت است چونکه بازنشستگان نیروهای مسلح در واقع سند افتخار، سربلندی و پشتوانه اقتدار ایران اسلامی هستند.
وی با تقدیر از تلاش ها و اقدامات کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح در ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح اظهار داشت: همچون گذشته با بسیح همه ظرفیت ها و امکانات حمایت های همه جانبه ای از بازنشستگان عزیز خصوصاً گروه های لطمه پذیری همانند مبتلایان به بیمارهای سخت و صعب العلاج صورت پذیرد.
در این مراسم روسای کانون های بازنشستگی ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با ارائه نظرات، دیدگاه ها و مشکلات فراروی بازنشستگان به بیان مطالبات و انتظارات جامعه بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح پرداختند.

منبع: