با دستیابی به اهداف تعیین شده از سوی سلسله مراتب؛ رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش به پایان رسید

آذر: رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش که با حضور فرمانده کل ارتش و ترسیم اهداف ارزیابی توان تحرک و جابجایی سریع در منطقه عمومی ارومیه برگزار شد، با دستیابی به اهداف تعیین شده از طرف سلسله مراتب به پایان رسید.
به گزارش آذر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال غرب با بیان خبر فوق اظهار داشت: یگان های واکنش سریع و متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش مستقر در منطقه شمال غرب با موفقیت رزمایش غیر مترقبه را به انتها رساندند.
وی ادامه داد: روز گذشته از طرف سلسله مراتب فرماندهی به یگان های منطقه شمال غرب نزاجا، برگزاری رزمایش غیر مترقبه ای ابلاغ گردید که بلافاصله و در زمان خیلی کم یگان ها با تمام تجهیزات خودرا آماده حضور در منطقه رزمایش کردند و در حضور فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی به اجرای آن پرداختند.
وی با اشاره به تحرک و قدرت سریع جابجایی یگان ها اظهار داشت: در این رزمایش تحرک، جابجایی سریع و میزان آمادگی رزمی یگان ها ی حاضر در میدان مورد ارزیابی قرار گرفت.
امیر سرتیپ دوم حاجیلو افزود: تیپ ۴۱ متحرک هجومی، تیپ ۲۵ واکنش سریع، گروه ۱۱ توپخانه با پشتیبانی بالگرد های هوانیروز ماموریت محوله را در حد مطلوبی به اجرا گذاشتند.
ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال غرب با تاکید بر اجرای موفقیت آمیز رزمایش غیرمترقبه اضافه کرد: بحمدلله انتظارات سلسله مراتب فرماندهی برای اجرای رزمایش برآورده شد و این رزمایش که با هدف ارزیابی توان تحرک و جابجایی سریع در منطقه عمومی ارومیه برگزار شد، با دستیابی به اهداف تعیین شده از طرف سلسله مراتب به پایان رسید.

منبع: