نماینده ولی فقیه در استان زنجان: جوانان نخبه سرمایه کشور هستند

به گزارش آذر نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار داشت: جوانان نخبه سرمایه کشور هستند و باید قدر آنها را بدانیم.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان، اظهار نمود: امام حسین (ع) مختص شیعیان نیست بلکه متعلق به انسانیت در طول تاریخ است. دشمنان تلاش داشتند با انحراف در پیاده روی اربعین حسینی این شور را کم رنگ کنند؛ غافل از این که مردم همه جهان شیفته و دلداده مکتب اباعبدالله (ع) هستند و با شعار حب الحسین یجمعنا مسیر پیاده رویی را با عشق طی می کنند.
وی افزود بیشتر از 20 میلیون نفر از همه اقشار، مذاهب و سنین مختلف در راهپیمایی اربعین شرکت کرده اند و این نشات گرفته از محبت سیدالشهدا (ع) است که همه را گرد هم می آورد.
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در بیست سال گذشته جهش علمی در مسائل و عرصه های مختلف نظامی و فن آوری نانو داشته ایم، اضافه کرد: با عنایت به دشمنی که آمریکا با ملت ایران دارد و با وجود دستاوردهای واضح، با ایجاد مانع درصدد است حرکت علمی جوانان را کاهش داده و مانع تراشی کند ولی باید بداند این مسیر با تلاش همین جوانان در حال سپری شدن است.
خاتمی افزود: کسانی که با تفکر بیگانه پرستی بزرگ شده اند باید بدانند این کشور در حال رشد و توسعه بوده و حرف های زیادی برای گفتن داریم.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با اشاره به اهمیت پیوند بین اولیا و مربیان، اظهار داشت: اگر رابطه بین معلم و خانواده دانش آموز یک رابطه صحیح و منطقی باشد، سبب رشد منطقی سرمایه در جامعه خواهد شد.
وی به دیدار اخیر مقام مقام رهبری با نخبگان هم اشاره نمود و یادآورش طبق فرموده ایشان هر جوان نخبه سرمایه اصلی ایران عزیز ماست و برای رفع مشکلات کشور باید سند استراتژیک نخبگان اجرا شود.
خاتمی با اشاره به اینکه عده ای در دانشگاه ها به دنبال ناامید کردن جوانان هستند، تصریح کرد: این افراد عنوان می کنند هیچ اتفاق علمی و مهمی تابحال در کشور رخ نداده است و مردم را گرفتار تردید کرده و نخبگان را ناامید می کنند. در حالیکه مردم نباید هیچگاه در قبال این جریان مأیوس شوند.