مرکز تعمیر پرینترهای کانن

برای خرید و خدمات به مراکز غیر مجاز کانن مراجعه نکنید. زیرا این مراکز هیچ خدمات پس از فروشی به دارندگان و خریداران محصولات کانن ارائه نخواهند کرد.

نمایندگی کانن

شرکت کانن (canon) یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که در زمینه تصویربرداری و محصولات نوری از جمله دوربین فیلم برداری، دوربین عکاسی و تولید انواع ماشین های اداری از جمله پرینترکانن، اسکنرکانن و دستگاه کپی کانن تخصص دارد. دفتر مرکزی شرکت کانن در توکیو ژاپن است. شرکت کانن (canon) در سال 1930 به منظور تولید دوربین هایی با کیفیت بالا تاسیس شد که در همین راستا امروز به یکی از مهمترین رهبرها در زمینه تصویر برداری و شبکه سازی دیجیتال تبدیل شده است و همچنین به یکی از تولید کننده های عمده در بخش چاپگرهای شخصی، اداری، دستگاه های کپی و فکس. نوآوری، تحقیق یکی از مهمترین دلایل موفقیت شرکت کانن است که کمپانی کانن سالانه حدود 10 درصد از فروش خالص خود را به همین امر اختصاص می دهد.

چرا به مرکز خدمات تعمیر و نمایندگی کانن نیاز دارید؟

مهمترین نکته در این زمینه این است که شما دستگاه خود را به یک شخص غیر متخصص و خارج از نماینگی کانن ندهید. همچنین برای خرید هم به مراکز غیر مجاز کانن مراجعه نکنید. زیرا این مراکز هیچ خدمات پس از فروشی به دارندگان و خریداران محصولات کانن ارائه نخواهند کرد. پرینترهای کانن، اسکنرهای کانن، دستگاه کپی کانن و پرینترهای سلفی کانن همگی دارای ساختار پیچیده ای هستند که فقط یه متخصص با تجربه در نمایندگی کانن میتواند آن را به راحتی در صورت نیاز تعمیر و یا راه اندازی کند. همانطور که همه ما میدانیم کمپانی کانن تولید کننده انواع مختلفی از ماشین های اداری کانن است از جمله پرینترهای جوهرافشان کانن، پرینترهای لیزری کانن، پرینترهای سلفی کانن، اسکنرهای کانن و دستگاه های کپی کانن به همین منظور و برای ارائه خدمات بهتر کانن خود را موظف کرده تا در تمامی کشورهای که محصولات خود را به فروش می رساند یک نمایندگی کانن ایجاد کند.

مشکلاتی که ممکن است برای پرینتر کانن شما پیش بیاید و ما در نمایندگی کانن میتوانیم به شما کمک کنیم چیست؟ 

مشکلات زیادی در خصوص عملکرد پرینترهای کانن ثبت نشده است اما به طور معمول برای برطرف کردن مشکلاتی مانند انچه در این مقاله ذکر میکنیم نیاز است حتما با نمایندگی کانن به شماره های  66954128-66954189  تماس حاصل فرمایید.

نمایش خطا در صفحه نمایش چاپگر، شکستگی غلطک ها و یا گیر کردن آنها در زمان کشیدن کاغذ به داخل پرینتر، مشکلات مربوط به دانلود درایور و نصب درایور، عدم نصب پرینتر به دستگاه، رفع مشکلات لیزر، مشکلات مربوط به Inkjet، شکستگی کارتریج و..

بنابراین اگر با مشکلات فوق الذکر یا مشکلات دیگری رو به رو شدید، با نمایندگی کانن تماس بگیرید.

نمایندگی اپسون

شرکت سیکو اپسون(Epson) (Seikō Epuson Kabushiki-gisha) (اپسون مخفف " چاپگر الکترونیکی" است) ، یا به سادگی اپسون، یک شرکت الکترونیکی ژاپنی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان چاپگر رایانه در جهان است. و تجهیزات مربوط به اطلاعات و تصویربرداری دفتر مرکزی این شرکت در Suwa، ناگانو، ژاپن، این شرکت دارای تعداد زیادی شرکت تابعه در سراسر جهان است و پرینترهای جوهر افشان اپسون ، پرینترهای لیزری اپسون، اسکنر اپسون، رایانه های رومیزی، مشاغل، پروژکتورهای چند رسانه ای و سینمای خانگی ، تلویزیون های بزرگ خانگی، روبات ها و تجهیزات اتوماسیون صنعتی را تولید می کند. چاپگرهای اسکناس، لپ تاپ ، مدارهای مجتمع ، اجزای LCD و سایر قطعات الکترونیکی مرتبط از جمله تولیدات شرکت اپسون (Epson) است.

چرا باید نمایندگی مجاز اپسون ( Epson ) را انتخاب کنید؟

نمایندگی اپسون در ایران و تهران سالهاست که در زمینه تعمیرات ماشین های اداری اپسون و همچنین فروش محصولات اپسون فعالیت میکند. یکی از مهمترین مزیت های نمایندگی اپسون سرعت بالای ارائه خدمات است.در این میان تعمیرکاران و متخصصین ما در نمایندگی اپسون با ارائه راهنمایی از راه دور به دارندگان ماشین های اداری سون راهنمایی لازم را خواهند کرد تا شما بتوانید در منزل مشکلات جزئی پیش آمده را به راحتی رفع کنید.

با ما تماس بگیرید

شما می توانید به راحتی  با شماره تلفن 66954128-66954189  مرکز خدمات تعمیرات اپسون تماس بگیرید و یا می توانید از طریق وب سایت ما به صورت آنلاین با ما در تماس باشید و از خدمات چت live ما نیز بهره مند شوید. ما به شما اطمینان می دهیم که از خدمات ما ناامید نخواهید شد.

دریافت بهترین تعمیرات چاپگر Epson توسط کارشناسان ما در نمایندگی اپسون (Epson)

آیا پرینتر اپسون شما و یا هریک از ماشین های اداری Epson که شما با آن سرو کار دارید درست کار نمی کنند؟

در این موقعیت شما نیاز به تعمیر دستگاه پرینتر خود دارید و اگر شما در نزدیکی محل زندگی خود نمایندگی اپسون وجود نداشته باشد شما میتوانید با نمایندگی رسمی اپسون تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم.

چرا باید ما را به عنوان نمایندگی اپسون انتخاب کنید؟

تیم متخصصین ما در نمایندگی اپسون خود را متعهد می داند تا بهترین و کارآمدترین راهکارها را به مشتریان محصولات اپسون ارائه دهد. به همین منظور تیم نمایندگی اپسون کاملا در انجام امور تعمیرتی و خدماتی خود حرفه ای بوده و نگرانی ناشی از خرابی پرینتر را در شما برطرف خواهند کرد به همین دلی است که شما باید نمایندگی اپسو را انتخاب کنید.

چگونه با ما به عنوان نمایندگی  Epsonارتباط برقرار کنید؟

در دنیای امروز ارتباط بسیار آسان شده است یکی از ساده ترین راه های ارتباطی تماس با شماره های درج شده در بخش تماس با است. در این زمان کارشناسان ما مشکلات مربوط به چاپگر شما را در کمترین زمان ممکن برطرف خواهند کرد. اگر به دنبال مشاوره در مورد چاپگرهای خود هستید ، در صورت تمایل از ماژول قابل اعتماد چت زنده ما استفاده کنید. با این روش می توانید برای پاسخ سریع به سؤالات فوری خود دسترسی داشته باشید.

شماره تماس پشتیبانی نمایندگی EPSON شماره تلفن 66954128-66954189

شماره تلفن پشتیبانی نمایندگی اپسون یک راهنمای پشتیبانی مشتری Epson Printer است که توسط تکنسین های متخصص برای رفع مشکلات فنی (Epson) ارائه شده است. پرینترهای اپسون به دلیل داشتن جدیدترین فناوری ، ویژگی های نوآورانه و طراحی زیبا در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند. پرینترهای Epson نیازمند نمایندگی اپسون و یک ارائه دهنده خدمات پشتیبانی فنی مستقل برای انواع چاپگر (Epson) از جمله پرینترهای بی سیم اپسون (Epson) ، پرینترهای جوهر افشان (Epson) و جت لیزری است و تا بهترین راه حل را مطابق با الزامات به مشتریان و کاربران اپسون ارائه دهد. خدمات پشتیبانی توسط تکنسین های معتبر انجام می شود تا خدمات با کیفیت و با هزینه های مقرون به صرفه ارائه دهند.

نمایندگی اچ پی

شرکت Hewlett-Packard یا همان HP یک شرکت فن آوری اطلاعاتی چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در پالو آلتو ، کالیفرنیا ست. این شرکت طیف گسترده ای از اجزای سخت افزاری و همچنین نرم افزار و خدمات مرتبط با آنها را به مصرف کنندگان ارائه می دهد مانند مشاغل کوچک و متوسط (SMB) و شرکتهای بزرگ از جمله مشتریان در بخش های دولتی ، بهداشت و …. در سال 2015 ، این شرکت به دو شرکت جداگانه ، HP Inc. و Hewlett Packard Enterprise تقسیم شد. شرکت اچ پی (HP ) در گاراژ اتومبیل در سان ماتئو توسط بیل هیولت و دیوید پاکارد تاسیس شد و در ابتدا یک سری تجهیزات الکترونیکی را تولید کرد.شرکت اچ پی (HP) از سال 2007 تا Q2 2013 تولید کننده رایانه های برتر جهان بود ، در این چندساله لنوو به HP برتری پیدا کرده است.

پرینترهای HP LaserJet به عنوان یک نام تجاری، خط چاپگرهای لیزری اچ پی HP)) را که توسط شرکت رایانه ای آمریکایی Hewlett-Packard)) HP به بازار عرضه می شود ، مشخص می کند. HP LaserJet اولین چاپگر لیزری رو میزی در جهان بود. از سال 2016 ، کانن برای همه پرینترهای لیزری HP مکانیسم و کارتریج را تأمین می کند. فن آوری پرینتر HP LaserJet 5L پرینترهای HP LaserJet از موتورهای لیزری که در شرکت ژاپنی Canon تهیه می شود ، استفاده می کنند. با توجه به یک برنامه نوبت دهی بسیار محکم در اولین HP LaserJet ، HP تصمیم گرفت تا از اولین کنترلر که قبلاً توسط Canon برای موتور CX تهیه شده بود در اولین HP LaserJet استفاده کند. اولین HP LaserJet و اولین Apple LaserWriter از همان موتور چاپ ، موتور Canon CX استفاده کردند. HP تصمیم به استفاده از زبان دستورالعمل چاپگر (PCL) داخلی خود گرفته است ، برخلاف اپل ، که زبان PostScript را اتخاذ کرده است ، همانطور که توسط Adobe Systems توسعه یافته است. استفاده از یک زبان توصیف صفحه ساده تر ، به HP اجازه داد تا لیزر خود را حدود یک سال قبل از محصول مبتنی بر CX اپل و با قیمت کمتر از 1000 دلار به بازار عرضه کند.

به مرور زمان و با توسعه خط تولید محصولات شرکت اچ پی (HP) این شرکت محصولات خود را به تمامی دنیا صادر کرد. همین امر باعث شد نیاز به راه اندازی  نمایندگی اچ پی در تمام نقاط احساس شود. زیرا خدمات فروش و خدمات تعمیرات باید توسط نمایندگی رسمی اچ پی (HP) انجام شود .

به این ترتیب شرکت اچ پی با وجود تحریم ها محصولات خود را به ایران صادر کرد و همزمان با این اتفاق نمایندگی های خود را نیز در تهران و ایران راه اندازی کرد.

خدمات تعمیر پرینتراچ پی hp)) در نمایندگی اچ پی تهران

hp به واسطه کیفت بالایی که در تولید محصولات خود دارد. در میان تولید کنندگان ماشین های اداری جایگاه خوبی کسب کرده است. چاپگرهای تولید شده توسط شرکت اچ پی hp)) برنده جوایز هستند و چاپ با کیفیت بالا و طیف گسترده ای از گزینه ها را به کاربران خود ارائه می دهند. به دلیل این میزان از محبوبیت است که شرکت اچ پی hp)) خود را موظف میداند تا با ایجاد نمایندگی های اچ پی در سرتاسر جهان بهترین خدمات فروش و تعمیرات اچ پی را ارائه دهند.

نمایندگی اچ پی در تهران نیز به تمامی اصول ارائه شده از سمت شرکت اچ پی کاملا پایبند است و تمامی سعی خود را میکند تا ارائه کننده بهترین خدمات به مشریان ماشین های اداری اچ پی باشد.

نمایندگی اچ پی hp)) همچنین  موارد زیر را به طور کامل پشتیبانی می کند.

1. پشتیبانی از نصب درایور ماشین های اداری اچ پی

2. تنظیمات چاپگر جدید

3. رفع مشکلات شبکه پرینتر و اتصال

4- تعمیر یا نصب مجدد درایورهای اچ پی HP

برای کمک گرفتن در تمامی این امور شما میتوانید با شماره های(66954128-66954189) نمایندگی اچ پی hp)) در تهران تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی پاناسونیک

تاریخچه شرکت پاناسونیک(Panasonic) به 7 مارس 1918 باز می گردد ، هنگامی که کارخانه تولید لوازم خانگی الکتریکی ماتسوشیتا توسط سه نفر تأسیس شد: بنیانگذار کونوسوکه ماتسوشیتا ، همسرش مومنو ، و برادر کوچکترش توشیو ایو که بعداً به تاسیس SANYO Electric منجر شد. پاناسونیک با مأموریت کمک به بهبود زندگی مردم و کمک به پیشرفت جامعه ، در طی سالیان متمادی به موجودیتی مشغول تجارت در حوزه گسترده ای از تجارت در مرحله جهانی تبدیل شد.

در سال 2018 ، نقطه عطف قابل توجه صدمین سالگرد پاناسونیک ، تلاشهای گسترده ای در حال انجام است تا عزم ما را برای برداشتن قدم جدید به جلو با پیاده روی در پای بنیانگذار ما نشان دهد. در نمایشگاه بین المللی CES 2018 ، یکی از بزرگترین نمایشگاههای الکترونیکی مصرفی جهان که از 9 تا 12 ژانویه 2018 در لاس وگاس ایالات متحده برگزار شد ، پاناسونیک تاریخ 100 ساله خود ، محصولات قابل توجه و چشم انداز آینده را معرفی کرد.

همانطور که از تاریخچه شرکت پاناسونیک مشخص است این شرکت از سابقه و پشتکار بسیار بالایی برخوردار است و تولید محصولات با کیفیت در آنها حرف  اول را میزند.

 

شرکت پاناسونیک Panasonic)) از دهه 1970 اقدام به ساخت دستگاه فتوکپی کرده و جزو مارک های پیشرو درساخت ماشین های اداری به ویژه دستگاه های فتوکپی است. دستگاه فتوکپی پاناسونیک Panasonic)) ساده و قابل اعتماد است اما اگر مشکلی در عملکرد آنها پیش بیاید باید توسط متخصصین این حوزه در نمایندگی پاناسونیک Panasonic)) حل شود.

تعمیر و نگهداری دستگاه فتوکپی پاناسونیک Panasonic)) در نمایندگی پاناسونیک

داشتن یک فتوکپی قابل اطمینان و مناسب برای اداره شما بسیار ضروری است. چه شما یک دفتر کار بزرگی داشته باشید یا یک دفتر کار خانگی با دستگاه فتوکپی پاناسونیک میتوانید به راحتی این تمام امور مربوط به چاپ و کپی را انجام دهید.

نمایندگی پاناسونیک Panasonic))  در زمینه تعمیر و نگهداری و تعمیرات فتوکپی پاناسونیک تخصص دارد. متخصصین ما در نمایندگی پاناسونیک می توانند در کمترین زمان ممکن راه حلی برای مشکل فتوکپی شما پیدا کنند و در مدت زمان کوتاهی  آن را برطرف کنند.

به همین منظور شما به راحتی میتوانید با شماره های نمایندگی پاناسونیک (66954128-66954189) تماس حاصل فرمایید.

 

سامسونگ (تلفظ کره ای: [samsʌŋ]؛ به معنی "tristar" به زبان انگلیسی) یک کنگلومرا چند ملیتی کره جنوبی است که مقر آن در شهر سامسونگ سئول است. این شرکت مشاغل وابسته متعددی را شامل می شود ،  که اکثر آنها تحت نام سامسونگ متحد شده اند و بزرگترین صندوقچه کره جنوبی (کنگلومرای تجاری) است.

شرکت سامسونگ (Samsung) توسط لی بیونگ چول در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. سامسونگ در اواخر دهه 1960 وارد صنایع الکترونیک و صنایع ساخت و ساز و کشتی سازی در اواسط دهه 1970 شد. به دنبال مرگ لی در سال 1987 ، سامسونگ به چهار گروه تجاری – گروه سامسونگ ، گروه شینسگا ، گروه سی جی و گروه هانسول جدا شد. از سال 1990 سامسونگ به طور فزاینده ای فعالیت ها و الکترونیک خود را جهانی کرده است. به ویژه ، تلفن های همراه و نیمه هادی های آن به مهمترین منبع درآمد آن تبدیل شده اند. سامسونگ از سال 2017 دارای ششمین ارزش برتر مارک جهانی است.

در همین راستا شرکت سامسونگ (Samsung) خط تولید ماشین های اداری خود را نیز راه اندازی کرد. شرکت کانن در این زمینه بیشتر فعالیت خود را بر روی پرینترهای لیزری تک کاره و چندکاره متمرکز کرد. در کنار آن نمایندگی های خود را در تمامی کشورها برای ارائه خدمات بهتر راه اندازی کرد. نمایندگی سامسونگ (Samsung) در ایران نیز در همان سالهی اولیه ایجاد شد و تا امروز نیز خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را به مشتریان ارائه می دهد.

نمایندگی ماشین های اداری سامسونگ (Samsung) در تهران سالهاست با تکیه بر دانش فنی کارشناسان خود توانسته در طی چندین دهه فعالیت خود بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند.

شما میتوانید به منظور خرید پرینترهای سامسونگ (Samsung) با نمایندگی سامسونگ (Samsung) تماس حاصل فرمایید (66954128-66954189) یا در صورت ایجاد اشکال در عملکرد پرینتر سامسونگ (Samsung) خود با کارشناسان ما به صورت لایو چک و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را در خوصوص مشکل پیش آمده راهنمایی کنند.