دریادار حسین خانزادی: شهیدان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند

به گزارش آذر فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: شهیدان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند که یاد و خاطره آنها باید همواره در دل ها جاری و ساری باشد و بعنوان فرهنگ در جامعه نهادینه وبه نسل های آینده منتقل شود.

به گزارش آذر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه سفر به استان بوشهر، با حضور در منزل شهید ناوی یکم تفنگدار اسماعیل احمدنژاد، با مادر این شهید والامقام دیدار نمود.
وی با اشاره به اینکه مادران شهیدان اسوه مقاومت و ایثار هستند تصریح کرد: آنها با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خویش را در طبق اخلاص گذارده و تقدیم انقلاب و کشور کردند و لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدند و تردیدی به خود راه ندادند.
امیر دریادار خانزدی با اشاره به اینکه شهیدان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند، اضافه کرد: یاد و خاطره آنها باید همواره در دل ها جاری و ساری باشد و بعنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه و به نسل های آینده منتقل شود.
وی تصریح کرد: امروز به میمنت یاد و نام شهیدان، انقلاب اسلامی بیمه شده و بعنوان الگویی جامع در اختیار کشورهای زیرسلطه قرار گرفته تا پرچم مبارزه با ظلم، ستم و استکبار را به اهتزاز در آورند و با ظالمان و ایادی استکبار، به مبارزه برخیزند.
شهید والامقام اسماعیل احمدنژاد جمعی گردان پدافند منطقه دوم دریایی بود که پنجم خداد ماه ۱۳۶۷ هنگام انجام وظیفه روی یدک کش بهرگان بر اثر حمله هوایی دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.