دادستان خرم آباد: نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها امنیت آفرین است

به گزارش آذر ایسنا/لرستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد اظهار داشت: آنچه مردم از نیروی انتظامی می خواهند برقراری امنیت است که به شکر خداوند نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها امنیت آفرین هستند.
سعید رازانی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در نظم بخشی و برقراری آرامش و امنیت مردم و شناسایی و دستگیری آشوب گران حوادث اخیر، اظهار نمود: دستگاه قضا برای آشوب طلبان جرائم متناسب با اقدامی که انجام داده اند صادر خواهد نمود.
وی برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را یک مطالبه عمومی برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضا و پلیس با تمام توان برای پاسخ به آن تلاش می کنند.
رازانی خدمت به مردم ولایت مدار میهن اسلامی را پشتوانه معنوی دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی مفتخر به خدمت بی منت به مردم بوده و این سبب سربلندی پلیس در پیشگاه خداوند متعال است.
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد با اشاره به برقراری نظم و امنیت شهروندان خاطرنشان کرد: آنچه مردم از نیروی انتظامی می خواهند برقراری امنیت است که به شکر خداوند کارکنان نیروی انتظامی ضمن تأمین امنیت در تمامی عرصه ها امنیت آفرین هستند.
وی با تاکید بر این که امروز شاهد امنیتی پایدار در استان هستیم و این شرایط با تلاش های شبانه روزی مأموران بوجود آمده است افزود: حضور دلگرم کننده پلیس سبب شده اقشار مختلف مردم با خیالی آسوده و راحت مشغول امورات زندگی باشند و این امنیت را باید قدر بدانیم.
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد با بیان این که چراغ راهنمای ما مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، رمز ایستادگی در مقابل دشمنان را، بصیرت و آمادگی دانست و بیان کرد: استان لرستان با وجود نیروهای مسلح ولایی و متدین به شکر خداوند از استان های امن کشور است و در فتنه اخیر خیلی خوب مدیریت کرد.
وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: اقتدار مأموران پلیس در کنار دیگر نیروهای امنیتی اجازه هرگونه فعالیت بیشتر را از آشوب گران گرفت.