رئوفیان: دادن وعده های مردم فریب خیانت به مجلس است

به گزارش آذر دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین خاطرنشان کرد که باید توجه داشته باشیم که آیا توان تغییر وضعیت موجود به وضع مطلوب در کاندیداها وجود دارد یا نه.
ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با ایسنا، بعد از ثبت نام برای انتخابات مجلس در وزارت کشور با اشاره به اینکه من آمده ام در مسابقه قدرت شرکت کنم، اما نه قدرت برای قدرت، اظهار نمود: کاندیداها باید آنچه که در حیطه توان و اختیارات شان است را به مردم وعده دهند و به آن جامه عمل بپوشانم وگرنه وعده های مردم فریب برای گرفتن رای کاری ضد آنان و خیانت به مجلس بعنوان خانه ملت است.
وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که آیا توان تغییر وضعیت موجود به وضع مطلوب در کاندیداها وجود دارد یا نه. اگر چنین چیزی را در خود نمی بینیم باید عرصه را به حتی مخالف و رقیب خود ببخشیم.
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین تصریح کرد: نباید به دنبال جانمایی برای افراد نالایق باشیم؛ چون که یکی از معضلات در مجلس این است که نماینده گمان می کند باید هر کسی را در این استان یا آن فرمانداری تغییر دهد و این کاری ناپسند است.
رئوفیان در پاسخ به این پرسش که با شورای ائتلاف اصولگرایان همراه می شود یا خیر، اظهار نمود: من بعنوان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین ثبت نام می کنم و مستقل وارد انتخابات شده ام. البته مستقل بودن به معنای همکاری نکردن با سایر احزاب نیست؛ چونکه هم اکنون حزب ما عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت است و در همکاری با آنان فعالیت می نماییم.