به صورت تلفنی انجام شد؛ گفتگوی جهانگیری با ۹ استاندار کشور

آذر: معاون اول رئیس جمهور در تماسهای تلفنی جداگانه با استانداران 9 استان کشور در جریان آخرین وضعیت بارندگی و خسارات ناشی از آن، نحوه امدادرسانی و میزان آمادگی نیروهای امدادی قرار گرفت.

به گزارش آذر به نقل از مهر، معاون اول رئیس جمهور در تماسهای تلفنی جداگانه با استانداران خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمانشاه، کردستان، سیستان و بلوچستان، همدان، اصفهان و آذربایجان شرقی در جریان آخرین وضعیت بارندگی و خسارات ناشی از آن، نحوه امدادرسانی به مردم و میزان آمادگی نیروهای امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی قرار گرفت.
جهانگیری بامداد امروز (پنجشنبه) ضمن تشکر از اقدامات استانداران، ستاد های بحران و نیروهای امدادی، خواهان تلاش مجدانه همه دستگاه ها و بکارگیری همه امکانات برای رفع آبگرفتگی های معابر و خیابان ها و جلوگیری از لطمه به منازل و ساختمان های مسکونی شد.
در این تماس ها که به دنبال بارش های سیل آسای چند روز اخیر و برای بار دوم با برخی از استانداران انجام شد، معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر بکارگیری همه امکانات استانها بر ممانعت از مسدود شدن راه های مواصلاتی این استانها به منظور ارسال کمک از استان های همجوار، اشاره کرد: همه امکانات کشور برای کمک به مردم در مناطقی که گرفتار لطمه شده اند بسیج و دراین زمینه دستورات لازم صادر گردیده است.
استانداران این استانها نیز در این مکالمه های تلفنی گزارشی از میزان بارش ها، تخریب ها و نحوه امدادرسانی، آمادگی نیروها ودستگاه ها و نیز نیازهای خود برای کمک به مردم وحفظ زیر ساخت ها ارائه کردند.

منبع: