در حاشیه جلسه دولت اسلامی: متروی هشتگرد با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود

به گزارش آذر وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح متروی هشتگرد در ایام آینده با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: رقم ماهیانه دو میلیون تومانی اقساط طرح مسکن ملی، گمانه زنی است و حقیقت ندارد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به تداوم پرواز هواپیماهای ایرانی در شرایط تحریم، اظهار نمود: ایران شکایت خودرا به ایکائو برده و الان در حال پیگیری آن است. رفتار آمریکا خلاف مقررات و کنوانسیون های بین المللی است، اما آمریکا با قلدری به فشار مقابل صنعت هوایی ادامه می دهد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره زمان افتتاح مترو شهر جدید هشتگرد، اشاره کرد: عملیات اجرایی مترو هشتگرد اختتام یافته و در ایام آینده با حضور رئیس جمهوری افتتاح می شود.
اسلامی همین طور درباره روند اجرایی مرحله اول ثبت نام مسکن طرح ملی اشاره کرد: حالا در مرحله پالایش اطلاعات ۲۴۰ هزار نفری هستیم که در سامانه ثبت نام کردند. پس از پالایش اطلاعات یا زمین در اختیار متقاضیان می گذاریم یا ثبت نام کنندگان را به شرکت های انبوه ساز معرفی می نماییم. رقم اقساط بستگی به سه سوژه محل ساخت پروژه، مبلغ دریافتی تسهیلات و شهر مورد تقاضا دارد و باید نوع قرارداد متقاضی مشخص شود. رقم ماهیانه دو میلیون تومانی اقساط، گمانه زنی است و حقیقت ندارد. باید پای قرارداد و بعد از تعیین میزان تسهیلات و دوره بازپرداخت تسهیلات، میزان اقساط مشخص می شود.

منبع: