صالحی در حاشیه جلسه دولت: شهادت سردار سلیمانی نتایج سنگینی برای استکبار خواهد داشت

به گزارش آذر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نتایج سنگینی برای استکبار جهانی داشته و خواهد داشت.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز( چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه های ارتش تروریستی آمریکا در عراق، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی اتفاق تلخ و سختی بود، اما با این اتفاق انتقام های سخت هم شروع شد.
وی اضافه کرد: با حضور مردم و قطعنامه پارلمان عراق و حضور میلیونی مردم ایران در نقاط مختلف شاهد این بودیم، با قطرات خونی که از شهید سلیمانی بر زمین ریخت انتقام سخت شروع شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه این انتقام سخت را امروز در فضای نظامی هم شاهد بودیم که به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام مناسبی گرفته شد، تصریح کرد: از همان پایگاهی که سردار مورد هدف قرار گرفت پاسخ مناسبی داده شد.
صالحی خاطرنشان کرد: این نشان داده است هم در صحنه اجتماعی، هم سیاسی و نظامی آنچه با شهادت سردار سلیمانی صورت گرفت نتایج سنگینی برای استکبار جهانی داشته و خواهد داشت.