فعال رسانه ای و سیاسی: سردار سلیمانی مقاومت را به یک مکتب و اندیشه در جهان تبدیل کرد

به گزارش آذر فعال رسانه ای و سیاسی با اشاره به اینکه قدرت ملت ایران وابسته به موشک نیست بلکه ایمان عامل اصلی قدرت ما است، اظهار داشت: سردار سلیمانی مقاومت را به یک مکتب و اندیشه در جهان تبدیل کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، بیژن نوباوه قبل از ظهر شنبه در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اینکه رسانه تبدیل به یک وسیله جهت آگاهی و رساندن پیام به مردم شده است، اظهار نمود: تنها عشق سبب ماندگاری و دلگرمی اصحاب رسانه برای ادامه دادن این مسیر است.
فعال رسانه ای و سیاسی با اشاره به اینکه خبرنگاران در هر شرایط تلخ و سختی باید مانند یک فرمانده خویش را کنترل و پیام را به شکل صحیح و با صلابت ارسال کنند، اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی یک انسان بزرگ و متدین بود که خداوند او را با شهادت به ثمر رساند.
وی با ابراز تأسف از اینکه سردار سلیمانی اذعان داشت که امنیت وی در داخل کشور کمتر از خارج ایران است، اظهار داشت: بعدها تاریخ درباره چگونگی و عوامل ترور سردار سلیمانی همانند میرزا کوچک خان، امیرکبیر و سایر بزرگان ایران تحلیل می کند و حرف می زند.
نوباوه با اشاره به خیانت ها، جسارت ها، بی توجهی ها و تقسیم های داخل کشور، افزود: خبرنگاران نباید ساده از مسائل مهم جامعه عبور کنند و بدانیم که حاج قاسم انتقام ترور خویش را پیش از شهادت با عقیم کردن نقشه های دشمن و خارج کردن استکبار از منطقه گرفته است.
فعال رسانه ای و سیاسی با اشاره به اینکه آمریکا رسماً اعلام نموده است که برای تصاحب سوریه بودجه بیشتر از ۱۴۰ کشور دنیا هزینه کرده است، اضافه کرد: امروز ایران با قدرت خارق العاده خود آمریکا را از سوریه و عراق خارج کرده است.
وی افزود: آمریکا از راه رسانه ها در دنیا خویش را با وجه جنگ مغلوبه پیش از وقوع معرفی می کند در صورتیکه در میدان جنگ ۴۸ ساعت در مقابل یک نیروی نظامی افغانی نمی تواند مقاومت کند.
نوباوه از اعتراف صریح موساد درباره قدرت پهپادی ایران اطلاع داد و اظهار داشت: اذعان آمریکا به کشته نشدن نیروی هایش در حمله موشکی ایران به نفع ما است چونکه این نشان دهنده قدرت ایران است چونکه اعتراف آن به کشته شدن نیروهایش سبب می شود تا افکار عمومی از آنها بخواهد که مقابله کنند که قدرت آنرا ندارند.
وی با تاکید بر اینکه قرن حاضر قرن تضعیف دولت ها و تقویت ملت ها است، اضافه کرد: در این قرن هرچقدر آگاهی ملت ها افزایش یابد قدرت تخریب آنها کمتر می شود.
نوباوه در ادامه با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی مقاومت را تبدیل به یک مکتب و اندیشه کرد، اظهار داشت: امروز ملت ایران بزرگ است و مؤلفه ما تنها در توپ و تانک نیست بلکه در ایمان ما است و کار خبرنگاران انقلابی واقعیت سازی و ترویج این تفکر است. وی با اشاره به اینکه خیلی از علما همانند شیخ فضل الله نوری و آیت الله مدرس زمان خود مظلوم بودند اما حالا عظمت کار آنها شناخته شده است، اضافه کرد: روی سنگ قبر همه ما باید بنویسید ملت ایران بزرگ است و این بزرگی به قدرت موشک ها نیست بلکه تحت تاثیر ایمان ما است. نوباوه با تاکید بر اینکه روزنامه نگاران در طول تاریخ با مشکلات مالی مواجهند، اظهار داشت: همه رسانه های دنیا حتی نیویورک تایمز با مشکلات مالی مواجه می باشد اما ایمان سازی، عرضه تفکر انقلابی، اسلامی و انعکاس واقعیات همچون مهمترین وظایف اصحاب رسانه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.