نقوی حسینی: مصاحبه ام برای برائت سپاه از حادثه و اعلام نفوذ بوده است

به گزارش آذر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مصاحبه اش درباب سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار نمود: هدف من از مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه دست های پنهانی در این حادثه در کار بوده، برائت سپاه از این حادثه و اعلام اینکه اساسا خرابکاری و نفوذ در کار بوده است، می باشد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در اخطار قانون اساسی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان همدردی با خانواده های داغدار هواپیمای ساقط شده و همین طور کسانی که در تشییع جنازه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دار فانی را وداع گفتند، اظهار نمود: از سپاه پاسداران خصوصاً هوافضای سپاه در خصوص درهم کوبیدن پایگاه آمریکایی ها در عراق تقدیر و تشکر می نمایم و حمایت قاطع و همه جانبه خودرا از برادر و دوست عزیزم، سردار موشکی ایران سردار حاجی زاده اعلام می کنم.
وی در ارتباط با مصاحبه اش درباب سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار نمود: هدف من از مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه دست های پنهانی در این حادثه در کار بوده، برائت سپاه از این حادثه و اعلام اینکه اساسا خرابکاری و نفوذ در کار بوده است، می باشد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: البته مصاحبه من پیش از گفت وگوی سردار حاجی زاده انجام شد و به همین جهت پس از توضیحات سردار حاجی زاده موضوع روشن شد.
نقوی حسینی در ادامه سخنانش از سردار سلامی که با حضور در مجلس اذهان ملت را روشن کرد و التیام بخش مردم شد، تشکر کرد.
او در آخر اظهار داشت: از وزارت امور خارجه و دولت هم انتظار دارم که هرچه سریعتر سفیر مداخله گری که در امور داخلی ما و برخلاف عرف دیپلماتیک دخالت کرده، از کشور اخراج شود.

منبع: