مصری در صحن مجلس: دولت گزارش کاملی درباره یارانه معیشتی به مجلس ارائه کند

به گزارش آذر نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت هفته آینده گزارش کاملی درباره یارانه معیشتی به مجلس شورای اسلامی ارائه کند تا بررسی شود.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمان افزایش قیمت بنزین گفتند که حتی یک ریال از این درآمد را برای دولت نمی خواهند و آنرا به ۱۸ میلیون خانوار می دهند.
وی اضافه کرد: این روزها مردم اعتراض شدیدی دارند و می گویند که یارانه معیشتی به آنان تعلق نگرفته است و این مغایر با قانون است و لازم است که گزارش کاملی داده شود که این یارانه به چه کسانی تعلق گرتفه است.
عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به این تذکر، خطاب به امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: مراجعات مردم به نمایندگان مجلس دراین زمینه بسیار زیاد است چونکه سیستم پرداخت یارانه معیشتی از لحاظ تعداد مشمولان و درآمد حاصل از این منبع شفاف نیست.
وی اظهار داشت: دولت هیچ گزارشی در این زمینه به مجلس ارائه نکرده است و لازم است هفته آینده گزارش کاملی درباره یارانه معیشتی تهیه کرده و به مجلس ارائه کند تا بررسی شود.

منبع: