استاندار سیستان وبلوچستان: دولت همواره به استان نگاه ویژه ای داشته است

به گزارش آذر ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان اظهار داشت: دولت همواره به این استان نگاه ویژه ای داشته و سند توسعه شرق در سالجاری عدد ملی گرفت که در حوزه رونق این استان بسیار مهم می باشد
احمدعلی موهبتی شامگاه پنجشنبه ۳ بهمن ماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گردید اضافه کرد: حضور مسئولان کشوری در مناطق سیلزده جنوب این استان و پیام رهبری معظم انقلاب در این رابطه باعث دلگرمی مردم و دل سردی دشمنان نظام شد.

وی تصریح کرد: با عنایت به حجم آب زیاد آب در مناطق سیلزده تلفات جانی نداشتیم که این امر بسیار خوشحال کننده است.

موهبتی افزود: امیدوار هستیم بودجه سیستان و بلوچستان به نسبت سال های گذشته ارتقا یابد و شاهد رشد و توسعه در این منطقه باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان نمود: دولت همواره به این استان نگاه ویژه ای داشته و سند توسعه شرق در سالجاری عدد ملی گرفت که در حوزه رونق این استان بسیار مهم می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به حجم آب شدن برف در مناطق افغانستان و به تبع آن ورود آب به سیستان مشکل لایروبی انهار در این منطقه باید به قید فوریت مورد توجه قرار گیرد.

موهبتی اظهار داشت: یک یادگار به یاد ماندنی از این دولت خواستاریم و آن هم حل مشکل آب شرب برخی مناطق سیستان و بلوچستان است که پیشنهاد اختصاص ۲۰۰ میلیون یورو به این بخش را خواستاریم.

وی تصریح کرد: در حوزه شاخص راه ها سیستان و بلوچستان مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز است به آن توجه ویژه ای شود و در بخش بزرگراهی این استان هم پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورو شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اگر تخصیص ۱۰۰درصدی بودجه به این استان تعلق گیرد انقلابی بزرگی در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.