توزیع موادضدعفونی کننده در زندان های سمنان

به گزارش آذر ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار داشت: روند افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده و دستکش های پلاستیکی و… با تأمین مواد اولیه و تمهیدات اندیشیده شده در استان سمنان سرعت گرفت.
حشمت الله عسگری در نشست بررسی کارخانه های تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان سمنان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار نمود: خط های تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی کننده و دستکش های پلاستیکی در استان سمنان بوجود آمده است که این امر به تأمین این کالاهای ضروری در این مقطع زمانی، کمک شایانی کرده است.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا معاون اقتصادی استاندار سمنان، تصریح کرد: علاوه بر تأمین و تولید مواد ضدعفونی کننده و…، باید روند توزیع آن هم باید به صورت اصولی تر صورت گیرد تا اقشار مردم به راحتی برای تهیه این مواد اقدام نمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برای توزیع موادهای ضدعفونی کننده در شهرستان های استان، نقش فرمانداران و مدیران شهرستانی برجسته باشد و برای توزیع این مواد تلاشهای مستمری در بخش های مختلف صورت گیرد.
عسگری از توزیع موادضدعفونی کننده در زندان های استان اطلاع داد و افزود: توزیع مواد ضدعفونی کننده در مراکز درمانی، زندان ها و… با جدیت ادامه دارد و تمامی مسؤلان برای ریشه کنی کرونا ویروس در استان و کشور در تلاش هستند.
وی افزود: همکاری واحدهای تولیدی برای تولید دستکش پلاستکی و مواد ضدعفونی کننده در استان بسیار مطلوب بوده است و این روند تا رفع حداکثری مشکل ادامه یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار داشت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده و دستکش های پلاستیکی و… در ایام گذشته افرایش قابل ملاحظه ای داشته است و با افزایش همکاری ها، تأمین مواد اولیه افزایش قابل ملاحظه ای می یابد.