ابطحی : جهش تولید منجر به امنیت می شود

به گزارش آذر عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، اظهار داشت: تولید یک عنصر محوری برای حل مشکلات کشور است چونکه استقلال و امنیت سیاسی و اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

محمد جواد ابطحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ تحت عنوان “جهش تولید” از طرف مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب طی سالهای اخیر اقتصاد را محور نام گذاری های خود برای سال های جدید گذاشته اند و همه می دانند که راه برون رفت از مشکلات کشورمان پرداختن به تولید داخلی است.
وی افزود: برای برون رفت از مشکلات کشور خصوصاً بحران بیکاری، کنترل قاچاق، بهبود وضعیت معیشت مردم و حل لطمه های اجتماعی باید تولید داخلی افزایش پیدا کند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: تولید یک عنصر محوری برای حل مشکلات کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چونکه استقلال کشور و امنیت سیاسی و اقتصادی را به دنبال دارد.
ابطحی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب با آگاهی از توطئه های دشمنان شعار سال را انتخاب می کنند، اشاره کرد: متأسفانه بعضی از مسئولان فقط به برجام و ارتباط با کشورهای غربی توجه دارند و طی سال های اخیر به دنبال آن بودند که از این طریق مشکلات کشور را حل کنند اما باید بدانند که چاره مشکلات کشورمان آن است که به توانمندی های داخلی خودمان و افزایش تولید دقت نماییم.
وی گفت: در سال ۹۹ همه مسئولان باید اقدامات لازم را برای تحقق شعار سال انجام دهند و باید به حدی شاهد افزایش و جهش تولید باشیم که برای همه مردم ملموس باشد و همه مردم باید از نتیجه رشد اقتصادی بهره مند شوند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال مستلزم همکاری قوای سه گانه با یکدیگر است، اظهار داشت: خوشبختانه مجلس یازدهم مجلسی ولایی و انقلابی است و باید نمایندگان مجلس آینده برای تحقق عملی جهش تولید تلاش کنند و با وضع قوانین جدید و همین طور اصلاح بعضی از قوانین خصوصاً قوانین دست و پا گیر، شرایط لازم را برای رونق کسب و کار و تولید و تحقق شعار سال فراهم آورند به شکلی که سال آینده مقام معظم رهبری بطور کامل از وضعیت تولید کشور رضایت داشته باشند.

منبع: