رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد برگزاری مراسم ۱۲ فروردین به صورت مجازی و انجام تبلیغات محیطی

آذر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، برنامه های یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را در این استان تشریح و از برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله 12 فروردین به صورت مجازی آگاهی داد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در آستانه یوم الله ۱۲ فروردین با تشریح برنامه های این ایام اظهار نمود: بدون تردید حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در همه پرسی 12 فروردین ماه سال 1358 و رأی تاریخی به نظام جمهوری اسلامی، زمینه ساز عزت و اقتدار امروز این کشور شده است که بعنوان الگویی در بین کشورهای آزادی خواه جهان می درخشد.
وی اظهار داشت: در 12 فروردین 1358 ثمره مبارزات ضدسلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.
رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 12 فروردین استان تهران بیان کرد: با روسا یا رابطین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان های استان تهران هماهنگی لازم صورت گرفته و راهکارهای پیشنهادی 12 فروردین باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر انجام تبلیغات محیطی منتقل شده است.
محمودی با تشریح برنامه های یوم الله 12 فروردین استان تهران تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران باتوجه به تقارن 12 فروردین با اعیاد شعبانیه، برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده که همچون می توان به تنظیم و انتشار بیانیه اختصاصی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت دوازدهم فروردین چهل و یکمین سالگرد تثبیت نظام اسلامی اشاره نمود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اضافه کرد: باتوجه به عدم برگزاری مراسم 12 فروردین در سطح کشور، مراسم مجازی گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تثبیت نظام اسلامی در دستور کار قرار گرفت که این مراسم در فضای مجازی و کانال های خبری منعکس خواهد شد.
وی، تبلیغات محیطی و شهری به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، نصب ریسه و پرچم جمهوری اسلامی در میادین و معابر شهری در روزهای الله 12 فروردین و استفاده از فرصت فضای مجازی برای انتشار مطالب مفید با موضوع 12 فروردین بمنظور آگاهی بخشی به مخاطبان و تبریک چهل و یکمین سالگرد تثبیت نظام اسلامی از دیگر برنامه هایی است که در این ایام دنبال شده است.
حجت الاسلام محمودی با اشاره به نقش رسانه ملی در معرفی اهمیت یوم الله 12 فرورردین تصریح کرد: مصاحبه اختصاصی با رسانه ملی و خبرگزاری صدا و سیما بمنظور تشریح برنامه های یوم الله 12 فروردین استان تهران انجام و پخش خواهد شد.
او در آخر ضمن آرزوی شفای عاجل برای بیماران مبتلا به کرونا، از زحمات و کوشش های ایثارگرانه پزشکان و پرستاران، مدافعان سلامت و گروه های جهادی در مقابله با این ویروس قدردانی کرد و اظهار داشت: امروز جامعه درمان کشور، شهدای زیادی را تقدیم کرده است که هیچ وقت یاد و نام این شهیدان خدمت، از اذهان پاک خواهد شد.

منبع: