خدری: کرونا را دستمایه تسویه حساب شخصی و گروهی قرار ندهید

آذر: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از آنها که خودرا خادمین مردم می دانند خواست که موضوع کرونا را که با حیات مردم سروکار دارد را دستمایه تسویه حساب های شخصی و گروهی قرار ندهند و برای مبارزه با این ویروس با دولت همکاری کنند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز اظهار داشت: امیدوارم شعار سال در حد سربرگ های اداری و تابلوهای شهری نباشد و انتخاب این عنوان منجر به رونق تولید در امتداد تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.
وی افزود: متاسفانه رویکردهای متفاوت و گاهی متناقض درباب ماهیت و چگونگی مواجهه دستگاه ها با بحران کرونا بی اعتمادی افکار عمومی که مهم ترین سرمایه اجتماعی حاکمیت است را فراهم نموده است.
نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنها که خودرا خادمین ملت می دانند موضوع کرونا که حیات و ممات کشور به آن وابسته است را دستمایه تسویه حساب های شخصی و گروهی قرار ندهند به شکلی که با اظهارات مختلف تمام تلاش شان این است که دولت را در مقابله با این مساله ناکارآمد جلوه دهند.
خدری افزود: این افراد چنانچه ادعایی دارند و دلسوز مردم هستند عطف به فرمایشات مقام معظم رهبری تحت لوای ستاد ملی مبارزه با کرونا با دولت همکاری کنند.

منبع: