دانلود فیلم جاندار رایگان

آذر: ژانر فیلم جاندار اجتماعی می باشد که داستان آن در مورد مشکلات و مسائل یک خانواده ایرانی است.

 فیلم جاندار اولین فیلم پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری می باشد

ژانر فیلم جاندار اجتماعی می باشد که داستان آن در مورد مشکلات و مسائل یک خانواده ایرانی است حسین حسین امیری دوماری یکی از کارگردانان جوان ایران است که متولد سال ۱۳۷۳ میباشد حسین امیری دوماری نویسندگی فیلم نامه هایی از جمله فیلم کمدی ما همه باهم هستیم و فیلم شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارد که این فیلم را می توانید از سایت کافه فیلم دانلود کنید.

فیلم جان دار موضوع قصاص و تاوان اشتباه و بخشش را به تصویر می کشد، جایی که عواقب اشتباهات یک نفر دامنگیر یک خانواده می‌شود. در شب عروسی اسماء (با بازی باران کوثری) خواستگار سابق او به قصد برهم زدن مراسم، وارد می‌شود. اما جمال برادر اسماء (با بازی علی شادمان) با او درگیر می‌شود و در خلال این درگیری جمال خواستگار سابق خواهرش را به قتل می رساند. حالا جمال یک قتل عمد مرتکب شده و عروسی خواهرش به عزا تبدیل می‌شود. قصاص جمال سیری از اتفاقات و درگیری هایی را برای خانواده اش بوجود می آورد. کافه فیلم مشاهده و دانلود فیلم جان دار را به تمامی علاقمندان به فیلم پیشنهاد می‌دهد.

شاید در نگاه اول احساس شود که حامد بهداد در این فیلم شخصیتی مشابه با سایر نقش های پیشمش دارد و بازی او تکراری است، اما با گذشت دقایقی از فیلم متوجه متمایز بودن شخصیتش او در این فیلم می‌شویم. ترکیب بازی او با جواد عزتی فوق العاده جذاب شده است و در بسیاری از سکانس ها دیالوگ ها و حس، کاراکتر و شخصیت این دو بازیگر کاملا احساس را به مخاطب انتقال می‌دهد، نقش ها جدی به شدت روی جواد عزتی می‌نشیند، قبل از تولید این فیلم هم او در فیلم پیلوت نقشی جدی را به زیبایی هرچه تمام تر ایفا کرد حال در این فیلم بر خلاف سایر آثار سینمایی او شخصیت منفی داستان را قابل لمس نموده در کنار این بازیگران از ایفای نقش بازیگران زن جاندار نمی توان غافل بود باران کوثری با احساس تمام دردمندی سماء را جان بخشیده و فاطمه معتمدآریا حس غم و رنج را از داغ فرزند و حس مادرانه خود را کاملا در شخصیت داستان نمایش می‌دهد. در ادامه لینک های دانلود فیلم جاندار با بازی حامد بهداد و جواد عزتی به طور قانونی قرار خواهد گرفت.

دانلود فیلم جان دار از سایت کافه فیلم