جمالی: وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان گیلان کاهشی شده است

آذر: یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت که با مدیریت شرایط وضعیت استان گیلان از جهت میزان شیوع ویروس کرونا کاهشی شده آمار مرگ و میر و تعداد بستری ها بسیار پایین آمده بطوریکه برخی روزها ما هیچ مورد فوتی نداشتیم.
منوچهر جمالی در گفت و گو با ایسنا، درباره ی آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان گیلان اظهار نمود: استان گیلان پس از استان قم بیشترین درگیری و مبتلایان به کرونا را داشت. در ایام ابتدایی وضعیت سخت بود بیمارستان ها پر و تخت ها کم و شرایط دشواری بود. برخی از پرسنل بیمار شده بودند و لوازم حفاظتی و شخصی هم کم بود اما به تدریج اوضاع بهتر شد.
وی افزود: با دستورات وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نظارت نمایندگان استان بعنوان اعضای کمیسیون بهداشت مقابله با کرونا در گیلان به بهترین شکل انجام شد، الان اوضاع بهتر شده و آمارها کاهشی است.
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در شهرستان رشت بیشترین درگیری با کرونا در میان سایر شهرهای استان گیلان داشت اما حالا با مدیریت شرایط تعداد بستری ها کم و آمار مرگ و میر بسیار کاهش یافته است بطوریکه در بعضی از روزها ما هیچ مورد فوتی نداریم اگر وضعیت به همین منوال پیش رود تعداد بستری ها کمتر هم خواهد شد پس وضعیت مدیریت و خوب شده است.

منبع: