کمک ۳۹۰ میلیون تومانی سران قوا به ستاد دیه

به گزارش آذر سران قوای مجریه، قضاییه و مقننه در مجموع با اهدای مبلغی معادل ۳۹۰ میلیون تومان در آیین گلریزان مجازی ستاد دیه کشور، ویژه ماه مبارک رمضان مشارکت داشتند.
به گزارش آذر به نقل از ستاد دیه کشور، در جهت کاهش خطر انتقال ویروس کرونا باآنکه سال جاری خیرین در آیین های معنوی گلریزان حضور فیزیکی ندارند، اما همیاری آنها در ایام سپری شده از ماه مهمانی خدا به مانند سال های قبل همچنان تداوم دارد.
اشخاص حقیقی و حقوقی خیلی از طریق جشن های گلریزان برگزار شده در شبکه های استانی یا جشن های زنده مربوط به شبکه های اجتماعی مبالغ نقدی خویش را به حساب های اختصاصی این ستاد مردمی در استان ها واریز و رمضان سال جاری هم در احسان آزادی دربندان دردمند حضور قابل ملاحظه ای دارند که در شمار این کمک ها می توان به اهدای مبلغ ۲۷۰ میلیون تومانی حجت الاسلام روحانی، بذل کمک ۷۰ میلیون تومانی آیت الله رییسی و واریز کمک ۵۰ میلون تومانی دکتر علی لاریجانی اشاره داشت.
افزون بر این، تا به امروز مجموعه هایی گوناگونی چون کمیته امداد امام خمینی (ره) هم با واریز مبلغی معادل ۵۰ میلیون تومان، اتاق بازرگانی ایران با کمک ۱۱۰ میلیون تومان و همینطور اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با تخصیص مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند.