به صورت تلفنی؛ مشاور ظریف با نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان گفتگو نمود

مشاور وزیر امورخارجه و نماینده ویژه کشورمان در امور افغانستان با نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان گفتگو نمود.

به گزارش آذر به نقل از مهر، محمد ابراهیم طاهریان مشاور وزیر امورخارجه و نماینده ویژه کشورمان در امور افغانستان و محمد صدیق خان نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان در گفتگوی تلفنی امروز(چهارشنبه) خود، آخرین تحولات افغانستان و گفتگوهای صلح در این کشور را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند.
گفتنی است، «محمد حنیف اتمر» سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر روز یکشنبه در رأس هیئتی بلند پایه مرکب از ۴۵ نفر از مقامات عالی رتبه دولت افغانستان جهت یک دیدار رسمی دو روزه وارد تهران شد.
اتمر و یئت همراه در بدو ورود با وزیر امور خارجه کشورمان و تعدادی از مقامات ارشد کشوری ملاقات و در ضیافت ناهار رسمی به میزبانی ظریف شرکت کردند.
در این ملاقات طرفین مسائل مختلف روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای و جهانی را مرور کرده و با تاکید بر روابط گسترده و دوستی عمیق دو ملت اراده خود برای بسط و تحکیم روابط دو جانبه را مورد تاکید قرار دادند.
اتمر همین طور با دریابان علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، رضا اردکانیان وزیر نیرو و محمد شریعتمداری وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی کشورمان دیدار نمود.