دریادار خانزادی: برکت خون شهدا، ایران رابه یکی از قدرت های بلامنازع تبدیل نموده است

به گزارش آذر فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران را به یکی از قدرت های بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل نموده است

به گزارش آذر به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار خانزادی و حجت الاسلام مظفری نژاد بامداد امروز با حضور در شهرستان کنارک به همراه فرماندار و امام جمعه این شهرستان با خانواده مهناوییکم شهید آرش پاکدل ملاقات و گفتگو کرد.
دریادار خانزادی اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های باارزش این نظام هستند و وجود آنها سبب افتخار نظام است.
وی اضافه کرد: برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام و تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه و جهان است.
فرمانده نیروی دریایی اشاره کرد: ما همیشه درس معرفت، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را از خانواده های شهدا آموخته ایم و هدف از حضور امروز در جمع خانواده این شهید ابراز همدردی و در کنار آنها بودن است.
دریادار خانزادی افزود: از اینکه به برکت انقلاب اسلامی و در این برهه زمانی، فرزندانی حماسه آفرین، فهمیده و متکی به آموزه های دینی تربیت یافته اند خوشحالیم که ما همه این خصوصیات را در شهید آرش پاکدل مشاهده کردیم.
وی اظهار داشت: انچه که طی یک ماه گذشته در ملاقات و دیدار با خانواده های معظم شهدا حادثه شناور کنارک آموختم همین عزت و از خودگذشتگی بود که نه فقط در گفتار، بلکه در کردار آن عزیزان مشاهده شد که برای خود بنده آموزنده بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان خاطره ایی از خانواده شهید کاظمی از شهدای حادثه کنارک، اظهار داشت: آن شهید والامقام در شب قبل شهادتش، به خانواده خود گفته است که من برای سردار سلیمانی توفیق شهادت نداشتم و ان شاالله در نیروی دریایی ارتش شهید می شوم. مرور این خاطرات برای همه ی ما یک درس بزرگی است.

منبع: