سردار عبداللهی به مهر خبر داد؛ برپایی۱۰ بیمارستان صحرایی توسط سپاه در راه راهپیمایی اربعین

آذر: معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران اظهار داشت: ۱۰ بیمارستان صحرایی در مناطق مرزی شلمچه، چزابه و مهران و همینطور مسیر راهپیمایی اربعین از نجف تا کربلا را برپا خواهیم کرد.

سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه و رئیس ستاد اربعین اداره بهداشت و درمان سپاه و بسیج در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اقدامات معاون بهداشت و درمان سپاه برای عرضه خدمات به زائران در راه راهپیمائی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: معاونت بهداشت و درمان سپاه و بسیج امسال هم همچون سال های گذشته، افتخار برپایی مراکز درمانی صحرایی و سیار در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در کشور عراق و در راه پیاده روی از نجف تا کربلا و همینطور در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تیم های تخصصی و تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز، در بیمارستان های صحرایی و سیار سپاه در روزهای اربعین پیش بینی شده است، و آماده عرضه خدمات به تمام زائران امام حسین (ع) هستیم.
سردار عبداللهی تصریح کرد: همکاران ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه، ۱۰ بیمارستان صحرایی را در مناطق مرزی غربی کشور خودمان در شلمچه، چزابه و مهران و همینطور مسیر راهپیمائی اربعین از نجف تا کربلا برپا خواهند کرد تا بتوانند همانند سال قبل خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران عزیز عرضه کنند.

معاون بهداشت و درمان سپاه در انتها اظهار داشت: پیش بینی شده است تا در صورت نیاز از اورژانس هوایی هم برای عرضه بهتر و سریعتر خدمات به زائران استفاده گردد.