رحیمیان در کنگره جمعیت رهپویان: کسانی که دل به آمریکا و غرب می سپارند از مسلمانان نیستند

آذر: رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیگفت: هرکس با دشمنان انقلاب دوستی و همپیمانی داشته باشد از آنهاست و کسانی که دل به آمریکا و غرب میسپارند از مسلمانان نیستند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بامداد امروز در کنگره جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام و رهبر انقلاب باورشان نسبت به ریشه اعتقادشان یکسان است. امام و رهبری با قران اعتقاد کامل دارند و رهپویان راه ولایت «یومنون بالکتاب کله» هستند.
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به آیات قران کریم اضافه کرد: آمریکا و اسراییل و امثال ترامپ حتی مصداق یهود و نصاری نیستند و هزاران برابر بدترند. یهود و نصاری از جهت دشمنی با اسلام تفاوتی نداشتند و بر سر این دشمنی اختلاف ندارند. هرکس با آنها دوستی و هم پیمانی داشته باشد از آنهاست و کسانی که دل به آمریکا و غرب می سپارند از مسلمانان نیستند.
حجت الاسلام رحیمیان در ادامه با اشاره به ترور خبرنگار عربستانی در ترکیه تصریح کرد: قتل خاشقجی تبدیل به یک معضل شده و آمریکا و عربستان و ترکیه را در یک وضعیت غیرعادی قرار داده و یک گام در رسوایی شان پیش می روند.
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در سال ۴۲ امام به نهصت آزادی وقت نداد و علامه طباطبایی وساطت کرد تا امام آنها را بپذیرند، اظهار داشت: امام، نهضت آزادی را با عنوان نهضت آزادی قبول نداشت اما در قالب افراد غیر عضو این تشکل می پذیرفت. در نجف هم گروه های مختلف که با رژیم شاه تضاد داشتند می خواستد با امام دیدار کنند اما امام اجازه نمی داد. مبنای امام، همان مبنای امام حسین بود و راه ولایت شفاف و روشن است.
وی در انتها تصریح کرد: دشمنی و بغض و کینه دشمنان در رسانه ها و مصاحبه هایشان آشکار است و دشمنی شان خیلی بیشتر از آن چیزی است که بر زبان می آورند و کسانی که به دشمن خوش بین هستند و دلبسته اند، طبق آیه قران عقل ندارند.