امیرعبداللهیان: مقاومت فلسطین، صهیونیست ها را متوقف و پشیمان خواهدنمود

آذر: دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل ضمن محکوم کردن تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، اظهار داشت: نتانیاهو به اختتام خط رسیده و مقاومت فلسطین بی شک صهیونیست ها را متوقف و پشیمان خواهد ساخت.

به گزارش آذر به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل درباب حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهارداشت: تجاوز اخیر نیروهای رژیم صهیونیستی به غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن مردم بی دفاع و همین طور ویرانی مناطق مسکونی و ساختمان رادیو و تلویزیون الاقصی شد را به شدت محکوم می کینم.
وی تداوم محاصره غزه و محروم کردن ملت مظلوم فلسطین از داشتن حقوق اولیه را عامل استمرار تنش در غزه دانست و اضافه کرد: حقوق مسلم مردم فلسطین در دفاع از «حق بازگشت» و «رفع اشغالگری» از سرزمین های اشغالی باید رعایت شود.
امیرعبداللهیان اشاره کرد: توان و قدرت بازدارندگی موشکی و حمایت مردمی از مقاومت رمز پیروزی و پایداری ملت فلسطین در مقابل اشغالگران است. نتانیاهو به اختتام خط رسیده و مقاومت فلسطین بی شک صهیونیست ها را متوقف و پشیمان خواهد ساخت.
دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی پشتیبانی از انتفاضه فلسطین بیان کرد: زمان مذاکره و عادی سازی روابط با صهیونیست های کودک کش به اختتام رسیده و در مرحله جدید مقاومت فلسطین گام های مهمی برای تحقق حقوق مشروع خود و آزادی قدس بر می دارد.
وی درانتها ضمن تاکید بر پشتیبانی از ملت فلسطین از مجامع جهانی و سازمان های بین المللی اشاره کرد: این مجامع باید با محکوم کردن جنایات ضد انسانی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی از حقوق اولیه ملت فلسطین حمایت کنند.