جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب ارتش: ارتش سپر بلای مردم است

به گزارش آذر جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور اظهار داشت: ارتش سپر بلای مردم است و همانگونه که در دفاع مقدس وظیفه خویش را در دفاع انجام داده امروز هم وظیفه یاری رسانی به مردم صدمه دیده را انجام می دهد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ دوم محمد مختاری با اشاره به اقدامات ارتش در امدادرسانی به سیل زدگان در جنوب کشور، اظهار داشت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت قرارگاه امداد ذوالفقار در کلیه مناطق جنوب و جنوب غرب کشور در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند.
وی ادامه داد: تیپ ۴۵ تکاور در شوشتر و شعیبیه، تیپ ۳۹۲ در دشت آزادگان، تیپ ۲۹۲ و تیپ ۷۲ در شمال خوزستان تا شوش، تیپ ۱۹۲ و ۴۲۲ مهندسی، پایگاه شکاری وحدتی دزفول و گروه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش اهواز با کلیه تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی خود مشغول انجام اقدامات امدادی هستند.
امیر سرتیپ دوم مختاری تصریح کرد: تخلیه ۸۶ روستا در حوزه رودهای کرخه و کارون، تخلیه ۲۲۰ تن بار در فرودگاه اهواز و توزیع بین مردم، امدادرسانی قایق های نیروی دریایی ارتش به مردم گرفتار در سیل و فعالیت ۱۵ فروند بالگرد هوانیروز و ۲ فروند بالگرد نیروی هوایی همچون اقدامات انجام شده ارتش در ایام اخیر است.
مختاری خاطرنشان کرد: ارتش سپر بلای مردم است و همانگونه که در دفاع مقدس وظیفه خویش را در دفاع انجام داده امروز هم وظیفه یاری رسانی به مردم صدمه دیده را انجام می دهد چون که مردم به ارتش اعتماد کردند و ما باید پاسخگوی این اعتماد باشیم.