تاکید یک عضو کمیسیون اقتصادی بر راه اندازی بازاریابی دیجیتال

آذر: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که ˮامروز تفکر ما خطی است و فناوری های جدید در حال رشد استˮ اظهار داشت: از هیئت رئیسه مجلس و همه نخبگان درخواست می کنم که یک مجمعی برای تفکر دیجیتال ایجاد نماییم مجلس باید یک کمیسیون ویژه به این مورد اختصاص دهد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، زهرا سعیدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار داشت: ان شاءالله مطالبات دو قشر کارگر و معلم را جدی بگیریم. باید بدانیم که بی توجهی به خواسته های آنها تبعات بدی برای حال و آینده کشورمان خواهد داشت.
نماینده مردم مبارکه در مجلس ضمن اشاره به بررسی قیمت بنزین در جلسه امروز اظهار داشت: پرسش من این است که چرا به اینجا رسیده ایم؟ چرا با تمام این ثروت ها و منابع، مردم ما گرفتار مشکلات اقتصادی فراوانی شده اند. صد البته ملت ایران مقاوم بوده و امنیت در کشور برقرار است. اما این روزها هر کجا می رویم صحبت از ناامیدی و مشکلات می شود.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: پرسش این جا است که چگونه می توانیم مشکلاتمان را کمتر نماییم عده ای می گویند در تحریم هستیم و دشمنی نسبت به کشور ما زیاد است. اما من فکر می کنم که ما در طول تاریخ، کشور بی تحریمی نبوده ایم. مسئله این جا است که جهان به شدت در حال تغییر است گفته می شود ۳۰ سال آینده جهان به اندازه ۳۰۰ سال قبل تغییر ایجاد می شود. ما برای این آینده چه کرده ایم.
نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر فناوری های جدید و دیجیتال اشاره کرد: تفکر امروز ما خطی است ولی فناوری های جدید در حال رشد هستند. در این شرایط تحریمی آنقدر درگیر روزمره گی ها شده ایم که نمی دانیم بیشتر ثروت کشورهای ثروتمند از همین تفکر دیجیتال به دست می آید.
سعیدی ضمن درخواست تشکیل یک مجمع برای ایجاد تفکر دیجیتال اظهار داشت: به نظر من باید یک کمیسیون ویژه به این امر مهم اختصاص پیدا کند وزیر ارتباطات می تواند نقش و مسئولیت مهمی در این حوزه داشته باشد. امروزه چاه نفت جهان، داده و اطلاعات است. خاطر ما اما هنوز مکدر به این علت است که برای نفتمان چکار کنیم؟
وی با بیان این که “تفکر ما سنتی است” اظهار داشت: الان خیلی از دانشمندان این عرصه ایرانی هستند باید قدر آنها را بدانیم و به آنها فرصت دهیم ما با فرزندان خود فاصله داریم فرزندان ما دیجیتال فکر می کند شاید ایجاد یک گفتمان دیجیتال با حفظ ارزش ها مؤثر واقع شود. ما برای کشف اطلاعات و داده ها برنامه ریزی خاصی نداریم شاید عده ای می خواهند تفکر ما را به سمتی ببرند که نتوانیم به تولید ثروت برسیم.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درانتها ضمن تاکید به بحث های دانش بنیان اظهار داشت: باید تلاش نماییم که بازاریابی دیجیتال را راه بیندازیم تا نگران تحریم ها، ورودی ها و خروجی ها نباشیم. ما باید برخورد واقعی با واقعیات را به صورت یک گفتمان دربیاوریم.

منبع: