فرهنگی در صحن مجلس: فقط سه نفر از نمایندگان مجلس عضو جبهه پایداری هستند

به گزارش آذر عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: فقط سه نفر از نمایندگان عضو جبهه پایداری هستند و اینکه گفته شده نامه برکناری آقای رحیمی از جانب اعضای این تشکل امضاء شده است، حقیقت ندارد.

به گزارش آذر به نقل از مهر در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، محمدحسین فرهنگی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در اخطار قانون اساسی اظهار داشت: روز سه شنبه به دنبال سوال علیرضا رحیمی به بنده نسبت هایی داده شده که احتیاج به عرضه توضیحاتی دارد.
نماینده مردم تبریز افزود: اصل ۴۵ قانون اساسی می گوید هیچکس نمی تواند برای اعمال حق خویش، اضرار به غیر کند. آقای رحیمی به دنبال مذاکرات و مواضعی که متناقض بود، مواردی را مطرح و اعلام نمود تعدادی از اعضای جبهه پایداری نامه ای را امضا کرده اند.
وی اضافه کرد: اولا استفاده از چماق برای سرکوب کسانی که مخالف ما هستند، اصلا کار خوبی نیست. دوما جبهه پایداری یک جبهه انقلابی و همسوی نهادهای قانونی کشور است بنابراین باید به آن احترام گذاشت.
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: اینکه با اصطلاح پایداری بر سر کسانی که مخالف هستند، بزنیم کار درستی نیست. سه نفر از نمایندگان مجلس دهم هم اکنون عضو تشکل جبهه پایداری هستند.
فرهنگی تصریح کرد: ۲۵ نفر از نمایندگان نامه مزبور را امضا کردند و این ربطی به جبهه پایداری ندارد که گفته شده است که بنده عضو این جبهه هستم. لازم است که بگویم من عضویتی در این جبهه ندارم. اینکه امضاء کنندگان آن نامه را با یک چوب با عنوان یک غلط برانیم، کار درستی نیست و امیدواریم این رویه دیگر در مجلس ادامه نیابد.
به گزارش آذر به نقل از مهر برخی از نمایندگان هفته گذشته در نامه ای به هیئت رئیسه خواهان صلب عضویت علیرضا رحیمی در هیئت رئیسه مجلس شدند. به دنبال این نامه، علیرضا رحیمی در تذکری در صحن مجلس، امضاء کنندگان نامه مزبور را اعضای جبهه پایداری اعلام نمود.