بیرانوندی: لرستان پساسیل و خانه های خراب شده را دریابید

به گزارش آذر نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حاصل از سیل لرستان اظهار داشت: لرستان پساسیل و خانه های خراب شده و راه های ویران آنرا دریابید.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: تذکر من به آقای وکیلی و هیأت رئیسه است. اگر نماینده نتواند استیضاح کند و سوال بپرسد چگونه و با چه ابزاری باید از حقوق مردم دفاع کند. چرا با امتناع و تعلل از اعلام وصول استیضاح، نمایندگان را از احقاق حقوق مردم محکوم می کنید.
وی ادامه داد: از صداوسیما در مورد ساخت سریال «بی بی مریم» تشکر می کنم. باآنکه در این سریال المان های فرهنگ لری به خوبی به معرض نمایش گذاشته نشده اما امیدوارم این سریال سرآغازی باشد تا گوشه هایی از رشادت های قوم لر نشان داده شود.
بیرانوندی در انتها عنوان کرد: وعده های تحقق نیافته، ستون های خانه اعتماد را متزلزل و ویران می کند. طولانی شدن ساخت راه آهن خرم آباد و عدم بهبود پروازها خوره جان مردم شده است. لازم است لرستان پساسیل را دریابید. خانه های خراب شده، راه های ویران و پل های شکسته را هر چه زودتر ترمیم کرده و دریابید.

منبع: