رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری خبر داد تشکیل پرونده درباره سرنگ آلوده شهرستان لردگان، یک بهیار بازداشت شد

به گزارش آذر رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری درباب سوژه ابتلای افرادی به ویروس ایدز به دنبال استفاده از سرنگ آلوده اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است و دستگاه قضایی با پیگری های فوری خود سوژه را مورد بررسی قرار داده است.
به گزارش آذر به نقل از قوه قضاییه، به دنبال انتشار اخباری در خصوص آلوده شدن بعضی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان لردگان به ویروس ایدز به دنبال استفاده از سرنگ آلوده توسط بهیار خانه بهداشت، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: امروز جلسه شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در ارتباط با این مساله برگزار می شود و آخرین اقدامات در این نشست ارزیابی خواهد شد.
بهرامی اشاره کرد: برخی ادعا دارند که یکی از بهیارانی که در یکی از مراکز بهداشت کار می کرده است در زمانی که برای انجام آزمایشات از آنها خون می گرفته بجای اینکه برای هر فرد از یک سرنگ استفاده نماید از سرنگ مشترک استفاده می کرده است که هم اکنون فرد مذکور در بازداشت به سر می برد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است و دستگاه قضایی با پیگری های خاص و فوری خود سوژه را مورد بررسی قرار داده است و سایر مسئولان نیز در حال پیگیری سوژه جهت کشف منشاء سوژه هستند.

منبع: