رئیس جمهور: ‏ حجتی نعمت بزرگی برای دولت بود

به گزارش آذر رئیس جمهور، حجتی وزیر کشاورزی سابق را نعمت بزرگی برای دولت دانسته و قبول استعفای وی را تنها به علت حفظ ‏سلامت او دانست.‏

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه طرح های کشاورزی آذربایجان شرقی را به صورت ویدیوکنفرانسی افتتاح نمود.
در این مراسم طهماسبی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی حضور داشت که روحانی پیش از افتتاح این پروژه ها با اشاره ای به جای خالی وزیر جهاد کشاورزی در این سفر اظهار داشت: جای خالی ایشان در دولت دیده می شود.
وی افزود: دشوار می باشد که مدیری را بیابیم که جای ایشان را پر کند که امیدواریم تمامی کسانی که تلاش خویش را برای خدمت به مردم به کار می گیرند، اجر کارهای خویش را ببینند.
رئیس جمهور اضافه کرد: ایشان به علت برخی فشارهای سیاسی و برخی مشکلات جسمی گرفتار مشکل شده بودند و خودشان از قبل استعفای خویش را به من داده بودند که من هم تنها به خاطر سلامت ایشان، استعفایشان را قبول کردم.
روحانی، حجتی را نعمت بزرگی برای دولت اعلام نموده و اظهار داشت: بعنوان رئیس دولت اعلام می کنم که ایشان یکی از وزرای دولت بودند که سراسر زندگی و کار ایشان، اخلاص، تواضع و سخت کوشی بود.
وی افزود: امیدواریم ایشان در تمامی مراحل زندگی خود مورد عنایت و توفیق قرار گیرند.