دری نجف آبادی مردم را به حضور در آیین گرامیداشت سردار سلیمانی دعوت کرد

آذر: ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی مردم استان را به حضور پر شور در آیین گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی دعوت کرد.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام آورده است:
شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به دست دولت تروریست و جنایتکار آمریکا، قلوب مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن ایران اسلامی و سایر آزادیخواهان جبهه های مقاومت جهان اسلام را جریحه دار کرد و سبب انسجام، وحدت و تقویت جبهه مقاومت اسلامی شد.
خدمات بهادار و حیاتی سردار شهید سلیمانی به ملت ایران، کشورهای منطقه و جهان اسلام بر هیچ کس پوشیده نیست و بدون شک امنیت امروز کشور مرهون خون پاک و مجاهدت های خالصانه و شجاعانه سردار پرافتخار اسلام است که در خط مقدم جهاد و مقاومت بعنوان پرچمدار عزت اسلام و ایران، رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت.
دشمنان نظام اسلامی و در صدر آنها استکبار جهانی گمان می کنند که با شهادت سردار سلیمانی پرچم جبهه مقاومت بر زمین می ماند، در صورتیکه راه سترگ ایثار و مقاومت این سردار رشید اسلام و مجاهد خستگی ناپذیر در جبهه مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت بیشتر امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.
از عموم ملت همیشه در صحنه استان مرکزی دعوت می شود بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و یارانش و تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام(ره) و منویات رهبر معظم فرزانه انقلاب در آیین گرامیداشت سردار سلیمانی که عصر امروز(سه شنبه) همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود، حضور پیدا کرده و یکبار دیگر عشق و علاقه خودرا به این سردار سرافراز و آرمان های انقلاب اسلامی فریاد بزنند.

منبع: