امیر حیدری: کوشیده ایم ولایتمداری را در آموزش سربازان وظیفه عملیاتی نماییم

به گزارش آذر فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: در مرکز ۰۱ دانشجویان کارشناسی به بالا مشغول تحصیل هستند و ما تلاش کرده ایم ولایتمداری را در آموزش عزیزان وظیفه، عملیاتی نماییم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز(دوشنبه) طی سخنانی در جمع سربازان پادگان ۰۱ نزاجا، اظهار داشت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه پایه ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است.
وی اضافه کرد: در مرکز ۰۱ دانشجویان کارشناسی به بالا مشغول تحصیل هستند و ما تلاش کرده ایم ولایتمداری را در آموزش عزیزان وظیفه، عملیاتی نماییم. بر مبنای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا منشور تربیتی را به تصویب رسانده ایم و بر اساس آن عزیزان را آموزش می دهیم.
فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه تلاش کرده ایم محیط سربازی را برای عزیزان محیطی خوشایند نماییم، تصریح کرد: همینطور در حوزه زیست سربازان هم تلاش کرده ایم بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل نماییم.
امیر حیدری با اشاره به اینکه کوشیده ایم درک درستی از مجموعه سربازانی که وارد این پادگان آموزشی می شوند داشته باشیم، تصریح کرد: به جهت اینکه این عزیزان از تخصص هایشان فاصله نگیرند اقدامات مؤثری انجام داده ایم. پس از دوران آموزش همه این عزیزان را در محل های خاصی بکارگیری می نماییم که در رابطه با رشته تحصیلی آنها باشد و بر تجربیاتشان افزوده شود.
به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم امروز با حضور در مرکز آموزش ۰۱ نیروی زمینی ارتش از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد و در جریان روند آموزش سربازان وظیفه در این پادگان قرار گرفت.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح همینطور در این بازدید در نشست صمیمی و چهره به چهره با سربازان این مرکز آموزشی شرکت کرد و از نزدیک در جریان دیدگاه هر و نقطه نظرات آنها قرار گرفت.