در تماس روحانی با استانداران چهار استان صورت گرفت؛ بررسی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، خوزستان، اردبیل و زنجان

آذر: رئیس جمهور ضمن گفتگو با استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی این استانها، در جریان آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و چگونگی مقابله با این بیماری و درمان بیماران قرار گرفت.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز دوشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان های آذربایجان غربی، خوزستان، اردبیل و زنجان ضمن گفتگو با استانداران و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی این استانها، در جریان آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و چگونگی مقابله با این بیماری و درمان بیماران قرار گرفت.
همچنین در این ارتباط های تصویری با پزشکان و پرستاران بیمارستان طالقانی ارومیه، بیمارستان رازی اهواز و بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) زنجان نیز گفتگو نمود و در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران، روند بستری و ترخیص بیماران مبتلا به کرونا در این مراکز و نیازمندی ها جهت ارائه خدمات بهتر در راه مقابله با شیوع این بیماری قرار گرفت.
روحانی همین طور در ارتباط ویدئوکنفرانسی با استان اردبیل با مدیران و فعالان یکی از شرکت های دانش بنیان این استان که با ایجاد خط تولید جدید در زمینه تولید روزانه ۵ هزار ماسک N۹۵ فعال می باشد، گفتگو و در جریان روند تولیدات و کارهای این واحد دانش بنیان و چگونگی کمک این واحدهای تولیدی به کادر درمانی و بهداشتی کشور برای حرکت در راه مقابله با بیماری کرونا قرار گرفت.

منبع: