عباسی : کمیسیون های مجلس از فردا تشکیل جلسه می دهند

به گزارش آذر سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: جلسات علنی مجلس در ایام سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری پابرجا است و همین طور از فردا جلسات کمیسیون های تخصصی هم انجام می شود.

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه بامداد امروز هیئت رئیسه مجلس با روسای کمیسیون های تخصصی، گفت: این جلسه به ریاست مسعود پزشکیان انجام شد و روسای کمیسیون های مجلس در این نشست درباره مسائل مهمی همچون مقابله با کرونا و مشکلات اقتصادی مباحثی را مطرح نمودند.
وی با اعلان اینکه همه روسای کمیسیون های تخصصی مجلس در این نشست حاضر شدند، اضافه کرد: مطابق با مباحث مطروحه در این نشست قرار بر این شد که کمیسیون های تخصصی مجلس از فردا فعالیت خودرا آغاز نموده و جلسات شان را تشکیل دهند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همین طور درباره برگزاری جلسات علنی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری مجلس، رأی گیری شد و نمایندگان حاضر در این نشست با این مسئله موافقت کردند و بر این اساس مجلس در این دو روز، جلسه علنی خواهد داشت.
عباسی اشاره کرد: همین طور مقرر شد روز چهارشنبه هفته جاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزیر کشاورزی اجرا شود. وی ادامه داد: همین طور امروز ارتباط کنفرانس تلویزیونی آزمایشی با ۶ مرکز استان برقرار شد و بعضی از نمایندگان از این طریق در جلسه حاضر شدند.

منبع: