کریمی فیروزجایی : آزادی قدس راهبرد پایدار و قطعی انقلاب اسلامی است

به گزارش آذر منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم اظهار داشت: آزادی قدس شریف و احقاق حقوق ملت فلسطین از راهبردهای پایدار و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم بزرگداشت روز جهانی قدس تصریح کرد: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس، روزشمار نابودی و محو کامل رژیم اشغالگر قدس را کلید زدند و هر روز به زمان فروپاشی این رژیم جعلی و خطرناک نزدیک تر می شویم.
وی با تاکید بر لزوم پشتیبانی از قیام حق طلبانه گروه های مبارز فلسطینی اظهار داشت: قیام مسلحانه و باز پس گیری قدس شریف و آزادسازی سرزمین های اشغالی از چنگال رژیم نامشروع اسرائیل تنها راهبرد دفاعی مردم مظلوم فلسطین است که باید این حق قانونی فلسطینیان محترم شمرده شود.
منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با انتقاد از سکوت و بی عملی مجامع بین المللی در قبال ستمگری و تجاوزگری آشکار رژیم نامشروع اسرائیل اضافه کرد: سران مجامع جهانی با سکوت و انفعال در مقابل اقدامات نابخردانه رژیم صهیونیستی بعنوان شریک جرم و جنایات وحشیانه اسرائیل شناخته می شوند.
کریمی فیروزجایی، عدم پایبندی رژیم غاصب اسرائیل به معاهدات و کنوانسیون های بین المللی را نشانگر غیرقانونی بودن این رژیم جعلی و دست پرورده استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس با حمایت کامل دولتمردان آمریکا هر روز بر دامنه جنایات خود ضد مردم مظلوم فلسطین می افزاید که این مهم باید در سایه همگرایی و وحدت کشورهای مسلمان در سطح بین المللی پیگیری شود.
منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: سیاست همیشگی و لایتغیر انقلاب اسلامی ایران، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از انتفاضه فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی است.
وی پیشبینی نابودی رژیم اشغالگر قدس از جانب مقام معظم رهبری را حکیمانه و قطعی دانست و تصریح کرد: رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل با تشدید جنایات خود ضد مردم فلسطین عمر خویش را کوتاه تر می کند.
فیروزجایی با تاکید بر اهمیت راهبردی آرمان قدس ملت فلسطین اظهار داشت: اتحاد و یکپارچگی هر چه بیشتر کشورهای مسلمان برای پیگیری و تحقق اهداف فلسطینیان ضروری می باشد.
وی راهپیمایی هر ساله مردم کشورمان و دیگر کشورها در روز جهانی قدس را الهام بخش قیام حق طلبانه گروه های مبارز فلسطینی عنوان نمود و اظهار داشت: شکوه راهپیمایی هر ساله روز قدس تجلی عزت مسلمانان در مبارزه ضد اسرائیل جنایتکار بعنوان نماد تروریسم بین الملل است.
منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به پرچم داری جوانان و عدالت طلبان منطقه در پشتیبانی از انتقاضه فلسطین خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تحقق کامل آزادی قدس شریف را راهبرد اصولی خود در عرصه سیاست خارجی می داند و پشتیبانی از ملت فلسطین همیشگی و دائمی است.

منبع: