بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از نمایشگاه محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع)

آذر: نماینده ولی فقیه در سپاه از نمایشگاه محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید نمود.
به گزارش آذر به نقل از سپاه، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مسافرت به شهر مقدس قم، از نمایشگاه دائمی آثار و محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این بازدید، از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بعنوان مرکز کارهای پژوهشی نیروهای مسلح نام برد و با تقدیر مسئولین و مدیران پژوهشگاه درباب برگزاری نمایشگاه دائم آثار و محصولات، اظهار داشت: این نمایشگاه نشان دهنده‌ی زحمات بیش از ۴ دهه همکاران و پژوهشگران فرهیخته است.

وی انجام پژوهش ها برمبنای اعلام نیاز سازمان، عدم لغزش دینی در آثار، تنوع ورود به مسائل در زمینه های مختلف و گزیده گویی را از خاصیت های برجسته محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) برشمرد و اظهار نمود: برخی آثار پژوهشگاه که جنبه‌ی سازمانی کمتری دارند می تواند با تغییراتی در آنها در اختیار عموم هم قرار بگیرند که انتشارات “زمزم هدایت” به همین دلیل تأسیس شد.

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام و المسلمین حمید نگارش رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) به بیان گزارشی پیرامون اقدامات و کارهای پژوهشگاه و نمایشگاه دائمی آثار آن پرداخت.

در نمایشگاه محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بیش از ۲۳۰۰ جلد کتاب در حوزه های مختلف شامل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علوم انسانی و… در معرض بازدید کنندگان قرار گرفته است.

منبع: