امیر خانزادی: بزرگترین دستاورد نیروهای مسلح صلح و امنیت پایدار می باشد

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: صلح و امنیت پایدار بزرگترین دستاورد تلاش ها و مجاهدت های نیروهای مسلح کشور است که منتخب، نماینده و مظهر قدرت و اقتدار ملت هستند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی از کارکنان و برگزارکنندگان نیروی دریایی در رزمایش ذوالفقار ارتش قدردانی نمود.
متن تقدیر بدین شرح است:
سلام علیکم
صلح و امنیت پایدار بزرگترین دست آورد تلاش ها و مجاهدت های نیروهای مسلح کشور است که منتخب، نماینده و مظهر قدرت و اقتدار ملت هستند.
رزمایش نماد و نمایش بخشی از این اقتدار و توانایی برای حفظ و تحکیم صلح و برقراری امنیت است.
اجرای موفق رزمایش بزرگ ذوالفقار ۹۹ ارتش ج. ا. ایران با محوریت دریا و نیروی دریایی، مرهون تلاش و مجاهدت بهترین فرزندان ایران اسلامی است؛ مردانی که قادرند حرفه ای ترین کارها را در ساحل، دریا و آسمان انجام دهند.
ایران اسلامی علیرغم این مردان رشید و دریادل، برای همیشه از گزند دشمنی ها در امان خواهد بود، چونکه سپید پوشان نیروی دریایی برای حراست از آب و خاک این کشور، مردانه و با بصیرت دینی و سیاسی در صف مجاهدت ایستاده اند.
اینجانب بعنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود تک، تک شما عزیزان که با دقت و همت، طرح ریزی، هدایت، کنترل و اجرای دقیق مراحل مختلف این رزمایش بزرگ را رقم زدید و غرور و حماسه آفریدید افتخار نموده و سلامتی و سعادت خانواده بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش ج. ا. ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش
دریادار حسین خانزادی