گودرزی : دولت از خانواده های بی بضاعت حمایت مالی کند

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: دولت باید در روزهای اعمال محدودیت های کرونایی از خانواده های بی بضاعت حمایت مالی کند.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر لزوم پشتیبانی از اقشار ضعیف جامعه در روزهای اعمال محدودیت های کرونایی عنوان کرد: در شرایط شیوع کرونا، دولت دو هفته آینده را تعطیل کرده است که اقدام درستی است و باید زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.
وی اضافه کرد: تاکید مجلس شورای اسلامی آن است که به هر نحوی باید یک سبد حمایتی برای خانواده های بی بضاعت و دهک های ضعیف جامعه در این ایام پیشبینی شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته دولتمردان گفته اند که برنامه هایی در این راستا دارند که امیدواریم هر چه سریع تر این برنامه را به صورت دقیق به مردم اطلاع رسانی کنند تا بتواند بخش ولو کوچکی از مشکلات معیشتی خانوارهای کم درآمد جامعه را حل و فصل کند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه شیوع بیماری کرونا، بازار، اقتصاد و معیشت ما را تحت تاثیر خود قرار داده است و بنابراین لازم است همه مردم همکاری کنند و دست به دست هم دهند تا این بیماری در جامعه ما کنترل شود.
گودرزی تاکید کرد: هم اکنون اولویت اصلی کشور مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم است و اساسا اقتصاد و امنیت کشور هم به این مساله گره خورده است.
وی اضافه کرد: لازم است همه مردم پروتکل های ستاد ملی کرونا را رعایت نمایند تا هر چه سریع تر زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشورمان قطع شود.